[VOLG] arabier Joep - traumaatjes te lijf

Moderators: balance, Lous, RianneH, Neonlight, Nadia

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Re: [VOLG] arabier Joep - traumaatjes te lijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 16:31

Oh wat een leukerd! Ik denk eigenlijk dat als je er van uit gaat dat het heel lang duurt, en heel veel baby stapjes maakt, het sneller gaat dan je nu zou verwachten.

Misschien nog een leuk idee, ik heb heel veel gebruik gemaakt van mijn oudere, ervaren paard. Dat was echt een steun voor ons jonkie. Ik deed met haar alles voor, en dan zeg je Paris denken van oh oke dan doe ik het ook wel. Ook veel handpaardrijden gedaan, dan wennen ze eraan dat er boven ze vanalles beweegt. Ik ga volgen iig. :D

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 20:21

Hihi wat herkenbaar van die hekel aan regen. Paris is soms na een hele dag regen nog kurkdroog. :') En Heidi had ik net zo goed een staldeken ipv een outdoor kunnen geven want zelfs met deken vertikt ze het. Ik geef dus geen garantie dat een deken dit probleem op gaat lossen haha!

Enne, waren die hardlopers niet een mooie gelegenheid voor een spelletje chase the tiger? }>

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 20:08

Balen van je elleboog zeg! Gelukkig vermaakt joep zich met zijn vriendje ook goed zo te zien, zon mooie steiger is ook een goede work out!

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 21:42

Joep, mijn pony Heidi wil je even wat zeggen.

"Laat je niet opjutten door je mens, ik heb ooit eens opgevangen dat mensen het zelf ook hardstikke leuk vinden om bij regen binnen onder een dekentje te zitten en snackjes te eten. Ik eis dus ook gewoon mijn dekentje op, het ding schijnt waterdicht te zijn maar zeker weten doe ik dat niet want ik ren altijd bij de eerste druppel de schuilstal in om te chillen en hooi te eten. Ik laat me met mijn 21 jaar niks meer vertellen. Supergoed van jou dat jij je mens ook al afgericht hebt om je een jas aan te doen! Blijf ook goed zorgen dat ze zich schuldig voelen, die sukkel van mij komt regelmatig twee keer per dag wisselen zodat ik het niet te warm of te koud heb."

Sorry ts het is ook niet mijn persoonlijke mening. :')

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 16:53

Wat een positiviteit, echt heerlijk om te lezen dit!

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 11:02

Ik heb al een aantal keer succesvol frontline voor honden gebruikt tegen luizen. Hoef je niet te wassen, alleen even een rechte lijn aanbrengen op de huid op de ruggengraat tussen de schoft en de staartaanzet. Mis even met je da overleggen?

Je vind luizen heel makkelijk met een luizenkam.

Echt supergoed trouwens hoe jullie het op equiday gedaan hebben! Met de ervaringen die jij hem meegeeft kon het denk ik nog wel eens een heel zelfverzekerd en relaxed paardje worden. :D

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 09:01

Mijn tandarts geeft de verdoving ook zodat ze de kaakspieren wat ontspannen en daar minder snel last van krijgen. Elektrisch is volgens haar een must.

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 20:31

Betrapt! Onder alle drama is Joep gewoon super relaxed! Maar oh my god jij bent toch zeker wel in 1 seconde 10 jaar ouder geworden. :oo

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie