Moderators: RianneH, Ymor, Neonlight, balance, Melissa0304
Jets schreef:ElviraKelan schreef:Ook ik rijd meestal buiten.
Vind ik toch een stuk lekkerder en maken we Zwolle-noord onveilig
Vaak een uurtje
Overigens heb ik wel een bak tot mijn beschikking en gebruik ik hem dus ook af en toe
Waar rij jij precies? Misschien kunnen we een keer samen een ritje doen
AmoorM schreef:ElviraKelan schreef:Ook ik rijd meestal buiten.
Vind ik toch een stuk lekkerder en maken we Zwolle-noord onveilig
Vaak een uurtje
Overigens heb ik wel een bak tot mijn beschikking en gebruik ik hem dus ook af en toe
Rijdt je dan door de stad? Of heb je dan een soort park waar je rijdt? Ik heb daar nooit een beeld bij als mensen buiten rijden in een niet natuurlijke omgeving.
ElviraKelan schreef:Jets schreef:
Weide A, agnietenberg/Brinkhoekweg en heel af en toe Westerveldse bos
Leuk! Ik woon daar vlakbij, maar paard staat aan de overkant van de vecht. Ik rij nog wel eens die kant op via de brug bij de oude van der Valk. Als je het leuk vindt kunnen we dus wel een keer samen op pad
Amalarab schreef:Heb ook daar gereden toen ik in Zwolle woonde en mijn pony’s aan de Holthagen stonden. Altijd erg genoten! Leuk dat hoogteverschil in het Westerveldse bos en het Agnietenbos kon alleen omdat het hekwerk vernield was![]()
Ik rij ook alleen maar buiten, al sinds 1991. Daarvoor een combi van les/wedstrijden/buitenrit.
[ [url=m/smWiGA.jpg]Afbeelding[/url] ]
KarinLF schreef:Ook Troy en ik maken het liefst buitenritten, over 2 weken doen we mee aan de Eper4daagse,zin in!
Morgen weer met Jets een ritje Staphorsterbos maken!
Aankomende zaterdag en zondag rondes achter de Cantharel in Apeldoorn/Uchelen!
@ElviraKelan, Holthagen dat is toch bij Zwolle?? Ik denk het te herkennen
ElviraKelan schreef:Jets schreef:
Zo’n vermoeden had ik al![]()
Waar heeft jouwe gestaan voor de verhuizing? Eigenaar vd paarden en ik hadden het er vanmorgen over
We zijn 2 jaar geleden van stal verhuisd, 700 meter verderop haha. Winnie heeft sinds haar derde altijd op plekjes daar in de straat gestaan
KarinLF schreef:ElviraKelan schreef:Oooh heerlijk maddox
Gewoon geen chaps aan maar gaan met die banaan![]()
Dat vind ik nog altijd het lekkerste. Ik heb gewoon al mijn spullen compleet. Ook vanmiddag toen ik les op Kelan had mijn chaps gewoon aan gehad ook iets van respect voor onze instructrice maar bij 20+ graden trek ik ze al niet meer aan op Kelanmij te warm. Ook pas later mijn rijspullen aangeschaft (ik ben er een poosje uit geweest ivm privé redenen)
Verder geniet ik van alle mooie plaatjes van jullie tochten
Vraagje... lees hier van Jets en ik meen Karin dat jullie meedoen aan de vierdaagse. Hoe bereiden jullie zoiets voor en hoe lang rijd je met de 4daagse? Gewoon nieuwsgierige interesse
Yep, Jetske en ik doen volgende week mee aan de Eper4daagse van 4 t/m 7 juni, erg leuk om te doen!
Kom vrijdagavond de 7de kijken naar de intocht door het centrum van Epe, dan rijden we (me to) met een groep van zo'n 400/450 paarden door het centrum van Epe, altijd erg leuk!
En hoe wij ons voorbereiden? Heeeeeeeeel maar dan ook heeeeeeeeel veel buitenritten maken en ook wel langere afstanden van 20/25 kilometer!
Vanavond gaan Jetske en ik een rondje van zo'n 11 /12 kilometer maken in het Staphosterbos, heerlijk!
AmoorM schreef:
Hier nog leuke buitenritten gemaakt?
Hoeveel mensen rijden hier echt alleen buiten? Zonder dat ze nog bakwerk doen? Dus alleen het paard aangeschaft voor buitenritten? Of heb je een paard aangeschaft voor wedstrijden en rijdt je buiten voor de afwisseling? Zit verschil in! Wat voor doelen hebben jullie dan? Wat is bij jullie voldoening?
lara1510 schreef:Wauw, mooie foto’s!![]()
Ik heb vandaag een rondje van 6km gedaan, de eerste echte buitenrit (ipv alleen een stukje uitstappen). Het was echt wel super leuk maar ik heb de ‘crossdijk’ toch maar in draf genomen omdat het heel hard waaide en het riet tekeer ging. Dus we hebben nog een galopje te goed voor de volgende keer. Wel een stuk galop meegenomen op een andere weg hoor!![]()
Mijn paard reageert heel heftig op (onbekende) paarden (niet in de wei o.i.d.) in de verte, hebben meer mensen dit? Als het paard dichterbij komt is er niks aan de hand maar als het in de verte een beetje rondrijdt is hij daar helemaal op gefocust ook al rijden we met meerdere paarden in een groep.
Gebruikers op dit forum: Cera_D, djodjodjo, Melissa0304, mpc_rijder, Patriesje, Vagabondo, warvel, ziechriet en 14 bezoekers