Rijd jij ook zo graag buiten? Meld je!

Moderators: balance, Lous, RianneH, Neonlight, Nadia

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

hoikimmmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 18:28

Mijn merrie is nog wat in de uittestfase. Heb haar nu 2 maand maar mijn bedoeling is om straks veel buiten te rijden.
Ze staat vlakbij Drents Friese wold maar zou graag eens richting utrecht of veluwe gaan. Jullie fotos zien er allemaal zo aantrekkelijk uit. :9

Voor nu rijden we eerst nog in de bak en de wei en kleine stukjes naar buiten.
Afbeelding

hoikimmmy

Re: Rijdt jij ook zo graag buiten? Meld je!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 07:01

Morgen heb ik TrackTrail in Buinen. Hoop dat de mijne zich gedraagt. Word onze eerste echte buitenrit.

hoikimmmy

Re: Rijdt jij ook zo graag buiten? Meld je!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 17:47

Gister een rit van 14km. Was zelf route uitpluizen dus hebben er 4 uur over gedaan in totaal met de opdrachten. Allebei wat spierpijn maar was wel leuk.
Afbeelding

hoikimmmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 16:36

AmoorM schreef:
:wave:

Hier nog leuke buitenritten gemaakt?

Hoeveel mensen rijden hier echt alleen buiten? Zonder dat ze nog bakwerk doen? Dus alleen het paard aangeschaft voor buitenritten? Of heb je een paard aangeschaft voor wedstrijden en rijdt je buiten voor de afwisseling? Zit verschil in! Wat voor doelen hebben jullie dan? Wat is bij jullie voldoening? :o

Ik kocht een paard omdat ik lange ritten wil maken, maar daar zijn we nog niet helemaal aan toe. Dus eerst lekker bakwerk en elkaar leren kennen tussendoor maken we wel een ritje. Maar straks wil ik echt lange ritten maken.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie