Rijd jij ook zo graag buiten? Meld je!

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 21:01

Leuk! Wij rijden ook alleen maar buiten, in de bak vinden we niks aan. Wij rijden door Zwolle, helaas geen bak, dus we moeten het doen met landweggetjes langs weiland en ritjes over de dijk langs de Vecht. Ik rij altijd alleen. Zou het leuker vinden om samen te rijden, maar bij ons in de buurt rijden de meeste mensen niet buiten en mijn stalgenoten racen nogal. De lengte van de ritjes varieert enorm. Ook doen we het de ene keer rustiger aan dan de andere keer, ik train sinds kort wat vaker op snelheid. We doen rijden, mennen, fietsen en wandelen :) Sinds kort hebben we een trailer en kunnen we ook naar het bos voor ritjes en dan spreek ik vaak met mensen af om samen te rijden, maar ik ga ook wel eens alleen met de trailer op pad :j

Afbeelding

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 17:09

ElviraKelan schreef:
Ook ik rijd meestal buiten.
Vind ik toch een stuk lekkerder en maken we Zwolle-noord onveilig
Vaak een uurtje

Overigens heb ik wel een bak tot mijn beschikking en gebruik ik hem dus ook af en toe

Waar rij jij precies? Misschien kunnen we een keer samen een ritje doen *D

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 05:54

ElviraKelan schreef:
Jets schreef:

Waar rij jij precies? Misschien kunnen we een keer samen een ritje doen *D

Weide A, agnietenberg/Brinkhoekweg en heel af en toe Westerveldse bos

Leuk! Ik woon daar vlakbij, maar paard staat aan de overkant van de vecht. Ik rij nog wel eens die kant op via de brug bij de oude van der Valk. Als je het leuk vindt kunnen we dus wel een keer samen op pad :)

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 21:42

Misty444 schreef:
Jets schreef:
Leuk! Wij rijden ook alleen maar buiten, in de bak vinden we niks aan. Wij rijden door Zwolle, helaas geen bak, dus we moeten het doen met landweggetjes langs weiland en ritjes over de dijk langs de Vecht. Ik rij altijd alleen. Zou het leuker vinden om samen te rijden, maar bij ons in de buurt rijden de meeste mensen niet buiten en mijn stalgenoten racen nogal. De lengte van de ritjes varieert enorm. Ook doen we het de ene keer rustiger aan dan de andere keer, ik train sinds kort wat vaker op snelheid. We doen rijden, mennen, fietsen en wandelen :) Sinds kort hebben we een trailer en kunnen we ook naar het bos voor ritjes en dan spreek ik vaak met mensen af om samen te rijden, maar ik ga ook wel eens alleen met de trailer op pad :j

[ [url=m/9vCLW7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Waar in Zwolle rijdt jij dan meestal buiten? Ik heb zelf namelijk niet enorm veel buitenrijrondjes!

Voornamelijk over de dijk richting Hasselt. Door de polder/weilanden richting de lichtmis, daar is ook een zandpad, wel de enige, maar het is een zandpad :') Langs Berkum richting Dalfsen. Langs de Agnietenberg waar het enige ruiterpad zit richting het westerveldsebos. Soms achter het ziekenhuis langs. Dat soort dingen haha.

Jets

Re: Rijdt jij ook zo graag buiten? Meld je!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 16:32

Leuk elvira! Als je bij dat stukje muur over de vecht kijkt zie je aan de overkant de plek waar ik winnie heb staan :)

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 19:44

ElviraKelan schreef:
Jets schreef:
Leuk elvira! Als je bij dat stukje muur over de vecht kijkt zie je aan de overkant de plek waar ik winnie heb staan :)

Zo’n vermoeden had ik al :D
Waar heeft jouwe gestaan voor de verhuizing? Eigenaar vd paarden en ik hadden het er vanmorgen over :)

We zijn 2 jaar geleden van stal verhuisd, 700 meter verderop haha. Winnie heeft sinds haar derde altijd op plekjes daar in de straat gestaan :j

Jets

Re: Rijd jij ook zo graag buiten? Meld je!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 19:00

Wij zijn vandaag lekker van Zwolle naar Dalfsen gereden voor een patatje :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 22:25

ingaa schreef:
Wat een leuk topic, mag ik mij hier ook melden? :D

Ik rijd met mijn connemara merrie ook voornamelijk buiten. Heb haar inmiddels 10 jaar in bezit en de sport ambities zijn geweest. Mijn moeder rijd haar dressuurmatig in de bak en ik neem haar regelmatig mee langs de IJsseldijk of naar het bos. Meestal rijd ik alleen maar vind het toch gezelliger met zijn tweeën. Kwa afstand is maar net hoeveel tijd ik heb en of ik zin heb met de trailer op pad te gaan. Ze staat direct aan de dijk gestald en dan heb ik twee leuke rondjes van ong. 10 km die ik kan maken.

[ [url=m/6OQ0i8.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/hYLFoC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk, waar sta je?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie