Rijd jij ook zo graag buiten? Meld je!

Moderators: balance, Lous, RianneH, Neonlight, Nadia

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 20:24

Hier nog een buitenrijliefhebber!
Ik rijd 2/3 keer per week met mijn draver Casanova. Nu het 's avonds langer licht is, ga ik wel wat vaker op pad. Ik kan er zo van genieten <3

Afbeelding

Edit: wij gaan ook de Eper paardenvierdaagse rijden!
Ik rijd eigenlijk het hele jaar door zoals ik elke week ook rijd. Ik heb dit jaar niks bijzonders gedaan qua trainen. Wij rijden altijd ritten van 20+ km.
De ritten van de vierdaagse zijn ook rond de 20 km op een dag :)

Casanova <3

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 07:12

@Shirley: Dwalen zijn wij heel goed in ja :+

Ik rijd altijd alleen en bedenk ter plekke waar ik heen ga. Als ik met de trailer op pad ga, heb ik vaak wel iets in mijn hoofd. Maar 9 van de 10 keer veranderd dat als ik op de plek van bestemming of al onderweg ben.
Cas is altijd heel braaf. Hij heeft natuurlijk wel eens zijn momentjes, maar dat mag ook.

Casanova <3

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 16:29

Ik had mijn paard gekocht om Endurance mee te gaan rijden. Daar hoort ook het een en ander dressuurwerk bij haha.
Ik ben gestopt met wedstrijden rijden. Ik rijd nu gewoon lekker buiten en af en toe hebben we nog een lesje. Ik wil mijn paard dit jaar graag voor de wagen laten beleren. Dan kunnen we hopelijk ook af en toe aangespannen naar buiten :D

Wij hebben afgelopen week de Eper Paardenvierdaagse gereden. Het was weer genieten :D
Afbeelding

Casanova <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie