Rijd jij ook zo graag buiten? Meld je!

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Lisavwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 09:24

SplashIsLief schreef:
AmoorM schreef:
Buiten rijden is toch wel heel erg fijn! Hebben jullie altijd een standaard route in je hoofd of stap je op en zie je wel waar je terecht komt? Zijn jullie paarden op buitenrit altijd braaf en kun je ook ver alleen naar buiten? Of moet je altijd met z'n 2en?

Wij rijden eigenlijk altijd alleen. Heerlijk; eigen tempo, eigen route en gewoon mijn hoofd leeg maken en genieten van het geluid van het bos.
Meestal kijk ik waar ik naar toe ga als ik eenmaal in het bos ben en soms heb ik van te voren al bedacht hoe ik ga rijden en soms mag mijn paard beslissen welk pad we in gaan.
Ze is eigenlijk altijd heel braaf geweest, aan een lang teugeltje heerlijk relaxt te rijden. Maar de afgelopen winter hebben we heel weinig gereden (teveel last van artrose) en sinds die tijd heb ik af en toe geen rem >;) Sinds een paar weken rijd ik haar met slof buiten. 95% van de tijd hangt alles helemaal los, maar op bepaalde momenten is het even alle hens aan dek :=

Wij rijden ook vaak alleen buiten. Vind ik heerlijk. Paard waar we normaal mee rijden heeft vaak ook geen rem en die van mij wil graag voorop dus dat kan resulteren in een heel heet paard. Als we alleen rijden kan ik hem 90% van de rit met losse teugel rijden

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie