Rijd jij ook zo graag buiten? Meld je!

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Danuah

Re: Rijdt jij ook zo graag buiten? Meld je!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 07:35

Ohhh ik meld me ook! <3

De afgelopen 4 maanden heb ik (met paard!) in Zuid Frankrijk gewoond en dat was natuurlijk meer dan genieten! Dit was ook de perfecte plek om Woolz zadelmak te maken.

Nu zijn we (helaas) weer terug in Nederland en zullen we het moeten doen met de kleine polder van Vinkeveen/Waverveen.
Wij rijden altijd alleen, hier is niemand in de buurt die mee wil. E rijbewijs en auto zijn er, alleen een trailer helaas niet.

Ik zie dat ik alleen maar filmpjes heb uit Frankrijk, dus dan maar even een foto met een ander paard.
Afbeelding

Danuah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 13:12

AmoorM schreef:
:wave:

Hier nog leuke buitenritten gemaakt?

Hoeveel mensen rijden hier echt alleen buiten? Zonder dat ze nog bakwerk doen? Dus alleen het paard aangeschaft voor buitenritten? Of heb je een paard aangeschaft voor wedstrijden en rijdt je buiten voor de afwisseling? Zit verschil in! Wat voor doelen hebben jullie dan? Wat is bij jullie voldoening? :o

Ik rijd echt alleen maar buiten. Geen bak, geen bak paard dus die beslissing is snel gemaakt. Paard is net een maand goed en wel onder het zadel dus braaf het dorp door etc is voor nu een goed doel. Zolang we maar lol hebben!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie