Dominique03 schreef:Oehh leuk topic, op de manege waar ik rijd zijn we op het moment een draver aan het beleren onder het zadel, ik heb er voor het eerst op gezeten (trots was ik!) en na een week verder trainen ook een rondje durven draven! Linksom gaat alles super alleen rechtsom is moeilijk, maar dat is van de baan natuurlijk, hij loopt heel erg uit balans. Iemand tips of is het simpel gezegd gewoon kilometers maken op de rechterhand?
ElskaIsland schreef:Mijn pony gaat volgende maand naar 'How to Horse' om verkeersmak gemaakt te worden! In de bak een poepbraaf beestje, buiten het erf erg onzeker en nerveus. Hopelijk kan ik eind augustus heerlijk met haar naar buiten!
Deempjexxx schreef:Wauw wat gaat het allemaal goed met jullie, heb een beetje hier en daar terug gelezen (tijdje afwezig geweest) kan niet op iedereen reageren.
Maar jullie mogen echt trots zijn.
In de tussentijd heb ik met Kamea mijn eerste buitenrit gedaan, geen pas verkeerd gezet. Stap draf en rengalopje![]()
Voor het eerst op een open veld gereden, wederom geen stap verkeerd.
Stap draf galop is bevestigd, nagevelijkheid komt meer en meer.
Na een week stilstaan kan ik zo weer opstappen, wat wil een ruiter nog meer?![]()
[ [url=m/c70m4n.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gebruikers op dit forum: __laura, callass, ChrisXe, CRos95, flavlip, Granoek, Imariette, larissa96, mabellean, pientjuhlove, san4nie, Sanet, Vagabondo en 21 bezoekers