[VOLG] Joly's Limoncello trainen van kleuter tot rijpaard

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, Nadia, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

sureido

Re: [VOLG] Joly's Limoncello trainen van kleuter tot rijpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 18:07

Maar hoezo bel je niet naar die stallen? Dat is lekker simpel en snel!

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 08:48

Breng dat beest gewoon weg, als je wilt rijden op een leuke manier is dat de oplossing en denk dat ze na een keer al gezien of gevoeld hebben of het paard iets mankeert of niet. Geen excuses verzinnen in je hoofd maar gewoon doen.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 22:31

Laten we allemaal gewoon niet meer reageren, misschien is dat beter voor Art en voor ons. :D

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 21:01

Waarom reageert iedereen nog? Ze leest het toch niet. :') bespaar de moeite :)

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 11:44

Achaiah schreef:
Ik val bij het doorlezen van dit topic echt van de ene verbazing in de andere :=
TS blijft maar bevestiging en hulp zoeken, men reageert ondertussen net alsof de pony een soort bezit is geworden van bokt. TS word pissig omdat ze helemaal niks goed kan doen, zegt te stoppen met het topic en een dag later begint het weer van voor af aan. Ik heb nog nooit zoiets nutteloos meegemaakt _O-

TS het is niet dat ik denk dat je ook maar iets met deze raad gaat doen maar als ik je 1 tip mag geven... Stop gewoon met dit hele forum. Je bent veels te onzeker en onervaren om deze pony correct op te leiden tot gezellig rijpaard, en bij een stel internethelden ga je echt de zelfverzekerdheid niet vinden die je nodig hebt.
Verzamel in het ├ęchte leven de juiste mensen om je heen die je kunnen helpen en laat dit forum links liggen. Ik denk echt dat je alleen dan ergens gaat komen want dit gaat helemaal nergens over. Fijne middag.

_/-\o_

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 09:42

Succes.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 20:08

Hoeft toch geen slot op? Veel mensen kunnen er misschien van leren en als ts na misschien een jaar een update wil plaatsen kan dat toch!

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 13:49

Iedereen zeurt ook altijd op ts als ze weer terug komt nadat ze gezegd heeft dat ze niet meer reageert, en nu doet ze het zeurt ook iedereen :+

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 12:50

Nogmaals, waarom moet het topic perse op slot? Je kan het ook ontstippen als het je zo dwars ligt. Voor sommige kan hier best wat info worden uitgehaald. En als ts na een jaar denkt: ik wil weer een update geven laat haar dan die mogelijkheid hebben. Volgens mij hoeft hier niemand te bepalen of het dicht moet of niet behalve ts en evt een moderator.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten