[VOLG] Joly's Limoncello trainen van kleuter tot rijpaard

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, Nadia, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

idylle

Re: [VOLG] Joly's Limoncello trainen van kleuter tot rijpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 07:53

Goed gedaan Art! Hopelijk is je zadel er optijd.

Kerstmuts

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 23:43

Hier de zoveelste die zegt; breng hem ajb naar die stal. Zij zullen er meer kijk op hebben door hun ervaring en zullen dus ook sneller de juiste hulp voor hem in kunnen schakelen als hij niet goed blijkt te lopen. Daarnaast kunnen ze hem beleren en krijg jij er een fijn paardje voor terug.

Kerstmuts

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 23:04

Ben je er al achter waarom hij niet lekker loopt?

Kerstmuts

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 11:23

Gefeliciteerd *\%/*
Wanneer ga je over?

Kerstmuts

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 13:53

Ik snap zowiezo al niet waar het hele inslapen vandaan komt. Beestje heeft nog geen 1 fatsoenlijk onderzoek gehad, waarom dan überhaupt alleen al dènken aan inslapen, laat stáán het daadwerkelijk typen.... echt daar ben je me echt kwijt....

Verder goed dat je onderzoek gaat laten doen!
@genja, laat iedereen maar banketstaaf met chantage, ik zie het positief als een mooie stok achter de deur.

Kerstmuts

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 16:07

Art_Ificious schreef:
Ze gingen zelf terug bellen.

Factuur heb ik wel al gehad via mail. Deze moet eerst betaald zijn voor je je dier mag ophalen Lastig ga hen toch vragen of ik de factuur in 2x mag betalen. (mijn loon wordt per week betaald via interim dus heb niet mijn gehele maandloon in 1x helaas)

Meen je nou serieus dat je dit niet geregeld hebt?! Wat nu als ze het niet goed vinden? Dan wordt de rekening per dag duurder omdat hij moet blijven staan....

Reageer eigenlijk nooit en vind opzich dat je beter bezig bent als in het begin van je topic, maar hier móést ik op reageren. Vol verbazing.....

Kerstmuts

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 19:43

LadyMadonna schreef:
Maar kom op zeg, zo’n kliniek kan toch op zn minst even bellen dat het onderzoek an sich goed verlopen is?

Dit dus. Vreemde gang van zaken, zeker ook omdat Ts nu niet langs mag bij limo ivm straling.

Kerstmuts

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 20:12

k_m schreef:
Ik zou gewoon bellen en zeggen 'ik moet al betalen maar weet nog niks', dan zullen ze je wel helpen. Vind het wel slecht dat ze niks laten weten..

Dit idd, ik zou toch ook echt vanavond nog willen weten hoe het gegaan is en of er al resultaten zijn en zo niet wanneer die verwacht worden. Je mag best wat meer op je strepen gaan staan hoor vind ik.

Kerstmuts

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 22:05

Dan hadden ze ook aan de receptionist door kunnen geven dat ze een spoedje hebben en dat ze TS even moeten bellen dat ze bellen zodra het mogelijk is, maar dat dit best morgen kan worden ivm spoedgeval. Dan weet TS waar ze aantoe is en krijgt de receptionist geen onzinnige telefoontjes. Niet dat TS onzinnig bezig is hoor! Maar als je een spoedgeval wilt melden en de lijn is bezet, baal je flink. Kortom ik vind het maar raar geregeld daar.

Kerstmuts

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 07:12

Heb je inmiddeld als wel wat van de kliniek gehoord Art? Anders zou ik in je pauze nogmaals bellen hoor. Hoelaat ga je hem halen?

Hoe doet spirit het eigenlijk alleen? Was hij makkelijk te hanteren gisteren of ben je niet geweest?

Kerstmuts

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 08:03

Lijkt me een goed idee om Limo te laten staat tot na de uitslag. Fijn dat spirit rustig is.

Weet je wanneer ze de uitslag ongeveer verwachten?

Kerstmuts

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 14:30

purny schreef:
Zijn we ondertussen toch wel gewend van haar... Ik hoop dat er iets bruikbaars uitkomt en dat je vanaf vandaag door kan gaan met de informatie van vandaag.

En dit is wel lekker vriendelijk zeker -O-

Kerstmuts

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 14:51

Is er al wat meer bekend ondertussen,? Ga je m vandaag ophalen of ga je op visite, of afwachten tot je telefoon hebt gehad?

Kerstmuts

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 17:31

Heb je inmiddels nog niemand aan de telefoon gehad?! Ik zou er nu toch echt op gaan staan iemand te spreken! Paard heeft gisteren onderzoek gehad, staat er inmiddels bijna 3 dgn en er is nog geen 1x telefonisch contact geweest, zou hier echt geen genoegen mee nemen.

Goed, nu is deze uitslag er, is er nu dan ook bekend welke vervolg onderzoeken er gedaan moeten worden of dat dit niet nodig is en hij naar huis mag?

Kerstmuts

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 11:27

Inmiddels is de ochtend voorbij en ben erg benieuwd of de arts al gebeld heeft, zoals je gisteren is toegezegd. Hoop dat je al wat wijzer bent.

Kerstmuts

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 13:22

Goof schreef:
idylle schreef:
Inmiddels is de ochtend voorbij en ben erg benieuwd of de arts al gebeld heeft, zoals je gisteren is toegezegd. Hoop dat je al wat wijzer bent.

Denk je nou niet dat als TS meer weet ze dat uit zichzelf hier post?
Vermoeiend zeg dat constante gevraag.

Waar je je druk om maakt :(:)
Misschien moet je dan niet meelezen als je het allemaal zo vermoeiend vind..

Kerstmuts

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 15:19

Fijn dat er nu puzzelstukjes op hun plaats gaan vallen en je vandaar uit verder kunt gaan kijken.

Ga je nog bij hem op visite?

Kerstmuts

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 18:16

Ben ook benieuwd, maar dan meer wat ik me erbij moet voorstellen als in hoet het eruit ziet hoor, want verstand heb ik er niet van.

Kerstmuts

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 21:30

SVRL schreef:
@ Purny: dat TS dat niet kan, geeft haar nog niet het recht om Equitom of te branden. Als ze zelf bij de pakken blijft zitten en er niet met de neus bovenop zit, wordt er slecht gecommuniceerd. Dat is zo nij dierenartsen, maar ook bij reguliere artsen. Families die ik niet kan motiveren om aanwezig te zijn tijdens de momenten dat onze arts de families te woord kan staan, krijgen ook veel minder info als zij die er wel staan. Tja, dan moet je niet roepen dat je te weinig weet. Blijf bellen en sta er gewoon ipv een instelling af te branden.

Equitom heeft het leven van mijn paard gered en ik ga hen hier echt niet laten afbranden.

Ik zie nergens dat TS de kliniek afbrandt, TS concludeerd alleen dat ze de artsen slecht te pakken kan krijgen en geeft hier verder niet heel duidelijk een mening over, dat zijn toch meer de lezers van het topic die dit zeggen slecht te vinden van de kliniek.

Kerstmuts

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 17:08

En? Is het gelukt?

Kerstmuts

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 17:11

Ok ok, zal geen intresse meer tonen #)

Kerstmuts

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 17:46

Succes straks! *\o/*

Kerstmuts

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 20:10

Hoe gaat het nu met Limo?

Kerstmuts

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 22:25

Zou het erg jammer vinden als TS echt niet meer gaat reageren. Er zijn veel mensen hier die ontzettend meegeleefd en gedacht hebben en dan zou het leuk zijn nog eens een update te krijgen.
Maar als TS dat niet wil, is dat aan haar.
Hoop dat het goed komt en dat Limo pijnvrij kan lopen

Kerstmuts

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten