[VOLG] Joly's Limoncello trainen van kleuter tot rijpaard

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 16:54

idylle schreef:
Hoe gaat het nu met Limo?

Ik denk niet dat dit topic nog door zal lopen, heb het idee dat het nu wel afgerond is en aangezien ts ook bewust niet meer reageert ga ik er vanuit dat dit ook niet meer gaat komen :) Dus ik denk niet dat je nog een antwoord moet verwachten, waarmee ik niemand veroordeel, ts moet dit zelf weten dus allemaal prima zo :)

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 12:38

Babootje schreef:
Doe dr dan maar een slotje op hier :D :D

Ja precies, maar dat willen de mods niet. Ik zie niet in waarom, gaan ze wachten op een nieuw bokt-drama met een hoop gebekvecht (is dat een woord?)? Er is al genoeg sensatie geweest lijkt me, eindelijk weer licht aan het einde vd tunnel dus mooi om hier af te sluiten, toch?

En het topic kan nog steeds gelezen worden met een slotje, dus er kan nog steeds van geleerd worden.

Heleennn

Re: [VOLG] Joly's Limoncello trainen van kleuter tot rijpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 12:44

Ik denk dat we dat wel gewoon zelf zullen bepalen :)

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 12:48

ingedebruijn schreef:
Heleennn schreef:
Ik denk dat we dat wel gewoon zelf zullen bepalen :)

Dus je wilt een slotje maar ook blijven reageren? Logica hoor.

TS het allerbeste gewenst met je paardjes! Wie weet tot horens.

Als ik twee reacties plaats in een tijdsspanne van 5 dagen zou ik dat niet meteen als blijven reageren zien zodat het topic bovenaan de lijst blijft. Er wordt hier echt over alles discussie gemaakt, daar word je toch ongelooflijk moe van? Bekijk het maar hoor, jongens toch... ik word meteen de mond gesnoerd terwijl ik gewoon informatief reageer op de vraag van het slotje.