MirandaFuego schreef:Isabel_k schreef:Zeker niet!Joep en springen is geen combinatie.
Nu wel hoor, hij heeft geoefend!
Die foto is echt grappig!![]()
Granoek, wat heeft ie voor eikeligs gedaan dan?
Leuk Duplo, wat hebben jullie geoefend?
Nou hij moest voor het eerst mee naar een andere locatie, zonder Dexter want ik was maar alleen en dan is 2 paarden me nog net even te veel uitdaging.
Het was een fotodag dus hij moest echt gewoon even mooi kijken, maar oh oh oh wat was hij strontvervelend.
Ik had überhaupt niet verwacht dat het goed zou gaan, maar ik dacht wel dat hij gewoon zijn manieren zou houden, zoals hij dat thuis ook kan. Ik snap prima dat hij wat nerveus is, maar daarvoor is het een oefening en daar heb ik echt geen moeite mee. Maar dat hij me gewoon door de hei zou slepen, zijn nek op zou zetten en gewoon door me heen ging drammen omdat hij vond dat dat wel mocht, daar kan ik écht niet goed tegen.
En als je me dat al boos hebt, moet je niet gaan doen alsof de trailer je gaat opvreten, wanneer ik thuis het touwtje maar over je nek moet gooien en je er vanzelf op loopt. Op de parking van een manege, waar een toernooi bezig was en het dus stikte van de paardenmensen, heeft meneer me 40-45min voor de gek staan houden.
En ook niémand die even kwam helpen hé, gewoon de stang dicht doen was voldoende geweest maar op een gegeven moment stond op een paar meter afstand gewoon een groepje me aan te gapen.
*zucht* nieuwe dag, nieuwe kansen, let it gooooo