Rijd jij ook zo graag buiten? Meld je!

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, Nadia, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Anja_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 16:43

Leuk topic! Ik ga me ook maar eens melden :)
Ik heb dan wel geen eigen paard, maar vind t wel heel leuk om buiten te rijden en doe dat ook regelmatig. De manege waar ik rijd ligt naast het strand, dus ik ga regelmatig mee op strandrit. Ook vind ik het leuk om af en toe een uitstapje te maken naar een andere stal om een buitenrit te maken. Verder heb ik sinds een paar maandjes een verzorgpaardje waar ik ook mee naar buiten mag. Het strand zijn we nog niet op geweest(eerst elkaar een beetje beter leren kennen), maar ik ben wel al een aantal keer een rondje met haar door het natuurgebiedje achter de manege wezen uitstappen, heerlijk!

Afbeelding
Afbeelding

Anja_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 17:35

Gisteren een hele mooie buitenrit gemaakt langs, door en rondom het Veerse Meer! Het was een prachtige rit, met als hoogtepunt een galopje door het Veerse Meer :D En ja, daarna was ik nat, en goed nat ook. :+ Het paardje waar ik op reed heette Beauty, een leuke, vrolijke 6 jarige merrie :)
Afbeelding

Natuurlijk had ik ook mijn GoPro meegenomen, dus geniet lekker mee van deze mooie rit!

Anja_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 19:20

De foto is alweer bijna een maand oud, maar ik vind hem nog wel even de moeite waard om te delen. Dit was rond een uur of 5/half 6 's morgens tijdens de hittegolf eind juli. We waren zo vroeg mogelijk vertrokken en hebben onwijs genoten van de prachtige zonsopgang die dag! <3
Afbeelding

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie