[VOLG] Joly's Limoncello trainen van kleuter tot rijpaard

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, Nadia, balance

Sizzle

Re: [VOLG] Joly's Limoncello trainen van kleuter tot rijpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 17:21

Excuus, maar wellicht moet je soms ook gewoon realiseren dat een filmpje waar iemand zijn paard aait voor buitenstaanders niet echt wereld nieuws is en dus geen reacties opleverd.

Sizzle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 17:44

Midden 2017 schreef je al dat hij zo mak was op zijn achterbenen als je ze aanraakte:
„ik kan hem overal aanraken, zelfs binnenkant van achterbenen en de testikels“

Vervolgens flipt hij weer een keer, dan is hij weer braaf, dan flipt hij weer en nu is hij weer braaf. Volgende keer als het waait flipt hij waarschijnlijk weer.
Er zit gewoon geen echte voortgang in wat dat betreft maar iedere keer als het goed gaat stel je je plannen fors naar boven bij en als het dan weer mis gaat dan komt er een rampscenario bij kijken over wat hij allemaal heeft.

Sizzle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 12:52

Fijn dat je nu meer duidelijkheid hebt. Met wat geluk slaat de IRAP goed aan en kun je samen nog lang verder.

Wel een beetje flauw om te zeggen dat de eerdere dierenarts hem niet kreupel vond. Het onderzoek was nauwelijks uit te voeren op de wei aangezien jij hem niet fatsoenlijk in de hand had en ze heeft je pijnstillers gegeven omdat hij stijf toonde.

Sizzle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 13:24

Op 2 benen kreupel uit zich als een stijf paard. Pas als je dan fatsoenlijk harde + zachte volte en meemaals op het straatje kunt kijken met uitverdoven kun je dat met goed fatsoen zeggen.
De DA heeft gevraagd om te laten weten of hij verbeterde, dat deed hij maar je bent zelf toen ergens anders heen gegaan (wat je goed recht is) Dierenartsen hebben echter geen glazen bol en als zij hem op haar praktijk had gehad in opvolging van de pijnstiller was er ook heus wel wat gevonden.

Is allemaal niet meer zo relevant meer, maar pas ajb op met zulke ongefilterde halve oordelen op internet want net zo goed heeft ze dadelijk ook gewoon geen zin meer om iets voor je te komen doen als het een spoedje is.

Sizzle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 15:09

Ik schreef overigens totaal niet dat ze haar eerste DA had moeten volgen, enkel om wat voorzichtig te zijn met impulsief negatief uitlaten over mensen in de omgeving (stalhouders, lesgevers, weide eigenaren, zus en dierenarts) omdat je nooit wanneer of je ze nodig hebt.
Wat op internet staat blijft doorgaans op internet namelijk. Zonde om dat achter je te verbranden door een impuls reactie.

Maar inderdaad, whatever.

Ik hoop in alle oprechtheid dat je over een paar jaar lekker met spirit door de omgeving rijdt met Limo als handpaard. Of nog beter: dat Limo zich zo veel beter voelt dat Spirit als handpaard mee kan.

Ik wens je het beste en ga dit topic verder nu ook ontstippen.

Sizzle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 15:15

Wanneer het genoeg is, is voor iedereen anders. Het is de eigenaar die er mee naar bed gaat en opstaat, niet de rest van de wereld.
Ik ben volgens veel mensen ook „te snel“.
In geval van TS vind ik het lovenswaardig om al zo ver te gaan met volledige beeldvorming. Dat is echt niet vanzelfsprekend.
Ik hoop op een mooie toekomst, maar wat niet is, is niet.

Met een 2/5 ik de kans echter vrij groot dat er dadelijk positief effect te merken is. Hij is immers nog niet echt ‚kapot‘.

Sizzle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 20:49

Shani_1984 schreef:
xxxmh schreef:
Ik zag net op de boktmarkt dat spirit te koop staat..

Zag ik net idd ook...

Lekker belangrijk zeg 8)7

Nog effe lekker stoken of zo?
TS zal daar heus wel een reden voor hebben.

Sizzle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 21:04

TS reageert hier niet meer. Wat wil je dan precies? Nog nababbelen dat je favoriete serie van netflix bokt gehaald is?

Art, mocht je hier lezen: vraag de mods toch lekker om een slotje. Die snappen dat heus wel en dan kun je dit boek afsluiten.
Laatst bijgewerkt door Sizzle op 10-06-19 21:05, in het totaal 1 keer bewerkt