[VOLG] Joly's Limoncello trainen van kleuter tot rijpaard

Moderators: balance, Lous, RianneH, Neonlight, Nadia

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 13:46

Art_Ificious schreef:
Whatever. Er is wel meer waarop een andere arts me een betere optie lijkt. Maar ga dus niet alles posten.

Oké dan wij geven gewoon een verklaring waardoor het zou kunnen verschillen en dit is je reactie? Beetje flauw. Probeer mee te denken maar dat wil je blijkbaar niet.

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 14:58

Euhm die reactie van daarnet was gewoon op 2 mensen die probeerden mee te denken. Totaal onnodig. Ik snap dat ze ook vervelende reacties krijgt maar beetje nuance, ze is zelf niet even vriendelijk ook altijd. Ik probeerde oprecht mee te denken dan moet je zo niet doen.

Ik heb de mijne pas écht noodgewongen moeten laten inslapen en ik vind het erg dat ze hier ook aan moet denken. Daarom probeer ik mee te denken, maar als dat niet geapprecieerd wordt is gewoon echt eigenwijsheid. Denk dat je eens een beetje voorzichtig moet zijn met dat roepen van inslapen, volgens mij besef je niet dat je zo een keuze écht weloverwogen maakt en niet omdat je zelf allemaal dingen rond de uitleg van de arts zit te verzinnen. Die heeft het nog nooit over inslapen gehad. Ik denk dat ik me maar terug trek uit dit topic want vind het pure aandacht trekkerij dat roepen met inslapen. Geen enkele arts heeft dat gezegd tot nu toe. Nog voor de kliniek was er al een apart topic over inslapen.. bedoel dat is gewoon echt een beetje belachelijk vind ik zelf.

Maar zoals art zegt, whatever!
Laatst bijgewerkt door k_m op 12-05-19 15:03, in het totaal 1 keer bewerkt

k_m

Re: [VOLG] Joly's Limoncello trainen van kleuter tot rijpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 15:06

Dat haar eigen dierenarts niet wil inslapen zegt toch ook al veel zeker.. ik push helemaal niks van behandel methodes. Maar luister gewoon naar die arts voor dat je hier heel de tijd over inslapen hebt. Als dat nodig is zullen ze je dat echt wel adviseren. Vind dat gewoon echt belachelijk worden.

Ik ben altijd vriendelijk geweest hier maar je moet ook niet jezelf dingen zitten aanpraten als de artsen het daar niet eens over hebben. Begin gwn bij het begin.

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 15:12

Waarom dan zoveel aandacht vragen door daar een apart topic voor open te doen enalles? Vind het echt te belachelijk aan het worden. Ik ga gewoon zwijgen want ze weet het zelf beter en uiteindelijk is het doel van dit topic aandacht. Klaar.

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 21:40

Ik kan me dan weer niet voorstellen dat je een paard dat met een afgezakt verband loopt zo laat lopen.. Geen enkel paard is on vangbaar. Deze is zelfs in de hand geweest.. ik denk nog altijd niet te flauw en niet loslaten idd.. maar ja moet je dat wel zelf ook durven. Ik zou dat ook niet goed durven maar dan moet je iemand zoeken die gaat helpen tot het lukt.

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 07:37

Idd, vangen en de stal in en buiten op een kleinere wei tijdelijk..

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 14:23

Vind wel knap dat je hier tegen mensen zegt zwijg of kom dan zelf helpen. Tis niet dat er al iemand handig mee is komen helpen? Je kan dat gewoon zelf zoeken hoor, desnoods iemand beetje voor betalen. Snap dit echt niet. Vangen, op stal, dringend terug wat manieren leren en beginnen revalideren.

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 20:56

Mag toch gezegd worden ze zegt toch niks naar. Je moet toegeven dat na 200 pagina`s alles mee te volgen ineens stilte soms vreemd is. En ja dat moet ze zelf weten maar je kan niet verwachten dat je alles van kop tot teen deelt, dat mensen dan ineens het niet meer boeit..

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 21:05

Man man is gewoon oprechte benieuwdheid. Deelt eerst heel haar leven hier en verdwijnt dan. En ja volste recht, maar nee dan is het niet raar dat je je af vraagt hoe het er mee is. Niet alles is slecht bedoeld hoor..