Rijd jij ook zo graag buiten? Meld je!

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, Nadia, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

agesus

Re: Rijd jij ook zo graag buiten? Meld je!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 21:14

Ook ik rij het liefst buiten met mijn arabier, Meestal op de Utrechtse heuvelrug bij Leersum, Amerongen en Elst of in Wageningen, Ede. En ik vind het heel leuk om met iemand samen te rijden. Dus als er iemand mee wil, heel graag.

agesus

Re: Rijd jij ook zo graag buiten? Meld je!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 21:25

Ja, dat gaat prima, maar het is wel zwaar terrein. Heuvelachtig bij Elst , Amerongen en zwaar zand op sommige stukken bij Leersum.

agesus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 16:57

Drico schreef:
agesus schreef:
Ook ik rij het liefst buiten met mijn arabier, Meestal op de Utrechtse heuvelrug bij Leersum, Amerongen en Elst of in Wageningen, Ede. En ik vind het heel leuk om met iemand samen te rijden. Dus als er iemand mee wil, heel graag.

Mijn IJslander staat in Veenendaal dus stuur me maar een pb mocht je eens een rondje samen buiten willen :)

Wij hadden laatst op buitenrit ineens vreemde bezoekers in het bos :+

[ [url=m/AREOIU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ga ik doen. Kan eventueel morgen al tot 13.00u.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie