Rijd jij ook zo graag buiten? Meld je!

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, Nadia, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Zelda_Link

Re: Rijd jij ook zo graag buiten? Meld je!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 09:11

Wat een leuk topic met al die foto's *-:)
Ik ben vrij nieuw hier op Bokt dus ik weet nog even niet hoe ik een foto plaats maar ik rij bijna alleen maar buiten *\o/* We hebben een binnenbak maar daar ben ik alleen maar in te vinden met écht heel slecht weer :+
Ik rij het jaar rond buiten. We zitten zelf op 5 minuten stappen bij bos vandaan en ongeveer 30 minuten bij het strand, dus dat is ideaal *\o/*
Ik vind het ook leuk om op nieuwe plekken te rijden, dus misschien krijg ik inspiratie in dit topic haha.

Enige probleem....ik ben een rámp in het vinden van de juiste weg. Ik verdwaal letterlijk al als je me één keer in een rondje draait _O- Paardlief weet vaak beter de weg naar huis dan ik...Hoe zorgen jullie op vreemd terrein dat je niet verdwaald? Hebben jullie een goede app die ook in afgelegen gebied werkt? Routekaarten? Ik vind de bewegwijzering lang niet overal goed te volgen eerlijk gezegd....maar dat kan dus ook aan mij liggen :+
Ik heb sinds dit weekend maps.me op mijn telefoon, dat schijnt ook offline te werken maar dat moet ik nog even uitproberen....

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie