[VOLG] Joly's Limoncello trainen van kleuter tot rijpaard

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 17:22

Art_Ificious schreef:
Ze gingen zelf terug bellen.

Factuur heb ik wel al gehad via mail. Deze moet eerst betaald zijn voor je je dier mag ophalen. Lastig ga hen toch vragen of ik de factuur in 2x mag betalen. (mijn loon wordt per week betaald via interim dus heb niet mijn gehele maandloon in 1x helaas)

Als paardenbezitter heb je toch of voldoende spaargeld, of een verzekering??

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 18:06

NenaC schreef:
ik houd daar ook niet zo van, dat je daar wel een oliebol aan geld mag laten maar dat een belletje teveel moeite is. zou gewoon even bellen.

en het zou fijn zijn als de rest nu ophoud met dat gezeur over de financiƫn. dat is niet aan ons.

Heel erg oneens. Als je geen spaarpot achter de hand hebt, dien je een verzekering af te sluiten. Daar heb je als eigenaar gewoon de verantwoordelijkheid voor te nemen en andere kan je je gewoon geen paarden veroorloven.

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 07:28

Art_Ificious schreef:
Ik negeer het gewoon. Ben het immers al wel gewend. Eigg van heel jongs af aan al veel kritiek in mijn leven gehad. Dus wen je er wel aan.

Denk dat ik vandaag niks meer ga horen. Sevvens proberen te slapen, morgen weer om 4u30 opstaan.

Net even wat creatief bezig geweest.
[ [url=m/bdepdx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Misschien is negeren dan juist niet zo slim als je je verder wel ontwikkelen in het leven? Soms kan je ook best eens nadenken over wat er gezegd wordt en er iets mee proberen te doen en leren? Wel een aparte manier van handelen van de kliniek overigens.

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 10:59

genja schreef:
Art niet om je aan te vallen maar gewoon een oprechte vraag. Kan het zijn dat je (onbewust ) je al aan afsluiten bent voor limo? Dat je in je hart al afscheid genomen hebt van hem?
Vindt je best negatief praten over hem en heb beetje het idee dat je niet veel vertrouwen er in hebt dat hij op welke manier dan ook weer pijnvrij kan leven?
Zulke dingen voelen paarden en dan kunnen ze zich ook best afsluiten voor jou. Buiten dat hij in een week natuurljk hoop heeft meegemaakt .
Denk als je het weekend niet hoeft te werken je dam de tijd moet nemen en met het mooie weer lekker in de wei moet gaan zitten. Iets lekkers voor jezelf bij je en bakje voor de paarden . En kijken wat er gebeurt.

Alsjeblieft zeg...kan het nog dramatischer?

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 11:01

Cayenne schreef:
Heel veel succes vandaag! Art mag jullie wel heel dankbaar zijn dat jullie dit doen! Top!

Zeker, echt heel lief van de helpers om daar uren voor in de auto te voor gaan zitten. Het is als je er over nadenkt ook wel echt heel triest en ontzettend eenzaam dat ts voor hulp afhankelijk is van wildvreemden. Geen enkel netwerk hebben waar je op terug kan vallen lijkt mij heel zwaar.

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 11:54

[quote="imaudy"]Vind dat er nu dan ook wel gestopt kan worden met reageren in dit topic. Het is aan Art wat ze wil en doet.[/quote

ik stoor mij meer aan dit soort ' roomser dan de Paus reacties' Wat maakt het uit als Art toch niet meer meeleest ( of wel). Het is een openbaar topic, dus iedereen mag gewoon reageren lijkt me?

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten