[VOLG] Onze weg naar de Nederlandse Kampioenschappen 2019

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Noisy

Re: [VOLG] Onze weg naar de Nederlandse Kampioenschappen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 12:38

Hé wat leuk! Een volgtopic richting het WRAN NK.
Ik zit zelf ook te dubben of ik mijn paard niet zal inschrijven.
Ik ga uit ieder geval zeker even kijken want het is bijna om de hoek voor mij :D

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 15:04

xxwienekexx schreef:
Noisy schreef:
Hé wat leuk! Een volgtopic richting het WRAN NK.
Ik zit zelf ook te dubben of ik mijn paard niet zal inschrijven.
Ik ga uit ieder geval zeker even kijken want het is bijna om de hoek voor mij :D

Ohh lekker doen :D Heb je al eerder WRAN gestart, wat moet je starten voor level? :D *\o/*

Nee :+ maar het zal vast net zo zijn als bij andere wedstrijden. Ik zit nog te wachten tot de registratie van mijn paarden voltooid is, kan ze nog niet vinden in de lijst. Ik start L4 dus we zien elkaar dan vast en zeker dan. Ik heb heb een jonkie van 2 dus het is puur voor de ervaring. Mijn merrie loopt momenteel niet zuiver dus ik ben bang dat het met haar niet gaat.

*edit* Gave showblouse :wow:

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 08:26

Ziet er lekker relaxed uit met Grace, dat gaat vast goed komen in Wanroij :)

Ik heb besloten om nog maar even te oefenen voor we gaan starten. Het gaat allemaal nog net iets te rommelig, vind ik. Dus zet ik mijn pijlen nu op 14 Juli :P Eens kijken of hij zich dan al een beetje beter kan concentreren. Als je 2 bent is dat best lastig namelijk :))

Welke onderdelen ga je ook alweer starten? Ik ga er zeker kijken, dan probeer ik daar een beetje rekening mee te houden :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie