Staat jouw paard buiten met halster om?

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 22:22

In principe altijd zonder, 24/7 buiten. Op stal sowieso altijd zonder halster. Of er moet een speciaal geval tussen zitten die zich niet laat vangen en ik weet dat de hoefsmid oid komt. Dan wil ik een paar dagen voor de afspraak nog wel eens halsteren zodat ik niet uren hoef te vangen als de hoefsmid staat te wachten.

En nu de shet met graasmasker maar die is vakkundig genoeg om hem af te krijgen dus ik ben absoluut niet bang dat ze zich daar mee ophangt. Die sluiting is zo waardeloos dat ik bang ben dat ie het einde van het weideseizoen niet eens haalt zonder gekke dingen.

Overigens hebben ze hier bijna allemaal een halster van een paar euro en ik heb nu al een aantal keer mogen aanschouwen hoe die gesneuveld in het land lagen als ze ze wel een dagje om moesten hebben dus als het een keer nodig is weet ik zeker dat ze met een beetje kracht wel breken.

Geld verdienen door te wandelen? Klik en begin vandaag nog

http://www.instagram.com/nine_themarkethorse

I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie