Paardenleven combineren met ...

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, Nadia, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

lnvdh

Re: Paardenleven combineren met ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 06:40

ik snap je hoor. Ik doe mijn pony met mijn dochter maar ga dus altijd mee. daarnaast zetten wij zelf met een clubje de paarden buiten en binnen.. ik werk parttime mar wel onregelmatig en heb thuis 2 kinderen en een hond en een huishouden en ow ja ook nog een man :-) Momenteel zijn we ook nog bezig met een nieuwbouwhuis waardoor mijn man elke vrije minuut aan het klussen is en hebben we een eigen bedrijf.. Momenteel bestaat mijn leven volledig uit plannen plannen en plannen. Mijn pony komt momenteel gemiddeld 10-12 uur buiten en de overige uren op stal.Ik probeer hem toch echt minimaal 4 x in de week te laten lopen maar merk soms dat ik dat niet red.. Ik zie hem dan wel dagelijks maar soms is het echt alleen om hem buiten of binnen te zetten. Inmiddels twijfel ik of ik een bijrijder moet nemen.. Straks als het huis klaar is woon ik op 2 minuten lopen naast mijn paard en kan mijn dochter alleen heen met de tijd... het reizen is nu 20 min p rit... Het huis is eind aug klaar en dan komt er weer rust.... dus anderzijds denk ik... straks komt er weer meer tijd... Maar gister met die regen heb ik bijv ook overgeslagen omdat de binnenbak bezet was door groepslesjes... Het is gewoon erg druk.... en soms overvalt het je.. maar anderzijds... ik vind de vrijheid met een eigen paard zo heerlijk.. heb aantal jaar bijgereden maar dat is het toch ook niet voor me... nu bepaal ik zelf wat ik met hem doe...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie