Paardenleven combineren met ...

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, Nadia, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Knikmops57

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 08:10

Wat herken ik het verhaal van Barbet. Ik heb meer als 30 jaar zelf paarden in bezit gehad. Dag in,dag uit, vóór het werk, na het werk. Heleboel leuke dingen meegemaakt, maar, met name de laatste jaren, veel tegenslag met betrekking tot blessures. Nadat laatste paard was ingeslapen is er geen opvolger meer gekomen. Pas toen besefte ik wat een tijd, en verantwoording het allemaal heeft gekost. Uiteraard was het een hele omslag, maar nu begrijp ik echt niet waar ik toen de tijd vandaan heb gehaald, naast mijn volledige baan en huishouden. Ik verzorg nog regelmatig een paard, ook tijdens vakanties, en vind dat heel leuk. Maar de verantwoording, de zorgen tijdens ziekte ed, nee, dat mis ik niet. En inderdaad, een paard wat regelmatig buiten kan scharrelen, met maatjes, en de juiste verzorging en toezicht heeft, kan best een dagje zonder baas.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie