Moderators: Ymor, Melissa0304, RianneH, Neonlight, balance
Gimme_Joy schreef:Avalanche81 schreef:weggeven of verkopen (al twijfel ik of dat laatste lukt) is ook nog een optie natuurlijk......
Zo doorgaan is dat imo niet. En voordat iedereen roept: dan komt ie in de handel..... dat kan. Maar er zijn ook best goede mensen in de wereld, die wel het beste met een dier voor hebben. En dat zijn er meer dan de slechte mensen.
Is het heel dieronvriendelijk als ik zeg dat ik dat niet zou kunnen? Ik kan me namelijk moeilijk een ander baasje voor Joy indenken (dan moet ik diegene sowieso al kennen). Ik heb net gereageerd op een ander topic (wat gebeurd er met je paard na je overlijden) en ik vind dat echt een pittige vraag...
bigone schreef:Ts dreigt altijd met ontstippen/wegblijven uit haar topics wanneer haar kunde een beetje in twijfel word getrokken. Maar helaas is het wel de waarheid, natuurlijk zal Limo wel uitkijken na al die behandelingen. Maar wanneer jij de afgelopen dagen de fout hebt gemaakt om hem twee keer bij het halster te pakken en het is hem gelukt om zich meteen los te trekken dan heb je niet met een zielig paard maar met een onkundige baas te maken. Dat je dat niet wil horen is logisch maar accepteer dan de hulp die hier geboden word anders zijn jouw uitgaven straks voor niets geweest want hoe wil je hem revalideren wanneer je hem niet eens in handen krijgt, eerst weer drie maanden aai aai helpt hier niet.
Gebruikers op dit forum: _Fleur, agesus, callass, Chantalla, Daninietje, Elegance_, littletash, Lizz, NALA_27, Tarico, van_duur en 10 bezoekers