Groeien paarden altijd uit hun zadel? Ik wil namelijk een custom zadel en ik kan dat ook wel betalen, maar dat wel voor langer dan twee jaar als het kan

Moderators: RianneH, Ymor, Neonlight, balance, Melissa0304
nicky_rilana schreef:Lily_Fee schreef:Oooo dat was niet even spelen, echt niet tof
Groeien paarden altijd uit hun zadel? Ik wil namelijk een custom zadel en ik kan dat ook wel betalen, maar dat wel voor langer dan twee jaar als het kan
Het kan altijd. Je moet er bij custom wel aan denken dat de levertijd redelijk lang is, volgensmij tussen de 12 en 15 weken. Toen ik mijn custom bestelde was de levertijd nog 10 weken en kreeg ik mijn zadel na 15 weken.
Retjethorse schreef:Ik ben voor het eerst op Aliaa gestapt toen ik een keer of 3 het gevoel had dat ze klaar was om een stapje verder te gaan dan enkel zadeltje op, longeren ermee, springen naast haar, been erover,...
Het is denk ik niet raar dat je je zo voelt hoor. Ik was ook wat onzeker, met toch wat stress, want het is de eerste keer natuurlijk!
Wat ik deed was beloningen geven na het opstappen, ik kan je verzekeren dat paardlief het niet erg vond om een ruiter te hebben die lekkers uitdeelt.Dit doe ik nog steeds trouwens.
![]()
Aliaa is een paard die heel duidelijk aangeeft wanneer ze iets niet leuk vindt. Ik vraag haar om in te parkeren, dus ze weet wat er daarna volgt (al vraag ik soms ook om in te parkeren zonder dat ik opstap). Tot nu toe heb ik nog geen vorm van 'protest' ondervonden omdat zij het niet leuk zou vinden. Integendeel, volgens mij vindt ze het zelfs best leuk om mij te laten meeliften. Normaal beweegt ze uit zichzelf niet zoveel in de bak, met mij erop gaat ze wandelen.
linda2008 schreef:Wauw wat knap van Lily!! Wij hebben nog geen galop hoor
Nee, het hoofdschudden komt door onbalans. (Ze is pas nog bij de tandarts geweest ook)
Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 1 bezoeker