Rijd jij ook zo graag buiten? Meld je!

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Tinkermuts

Re: Rijdt jij ook zo graag buiten? Meld je!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 17:59

Hallo, hier ook een fanatieke buitenrijder.
Ga graag naar bos en duin met de trailer , maar rijd ook graag door de omgeving waar m'n paardje gestald staat.
Helaas is hij een maand of drie onduidelijk kreupel geweest dus mis de buitenritjes enorm.
Maar sinds een paar weken loopt ie weer goed en zijn we weer voorzichtig aan het opbouwen .
Verder lid van NVVR en rijd ook graag een enjoy the ride op z'n tijd.
Ik wil heeeeel graag de vierdaagse rijden maar steeds te laat met inschrijven.
Ga wel paar x per jaar een lang weekend met paardlief op stap en dit jaar voor het eerst mag ie mee op vakantie.
Uiteraard heb ik mega veel oortjes foto,s.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Mag graag met wat meer Bontekontjes op stap gaan, hierbij de stand bij restaurant Drunense duinen
Afbeelding
Wij in z'n geheel
Afbeelding

Tinkermuts

Re: Rijd jij ook zo graag buiten? Meld je!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 16:18

Wat een heerlijke oortjes foto,s.
Wij zijn ook al paar dagen lekker paar uur per dag op stap.
Mijne is tijd kreupel geweest en nu de rotten weer aan het opbouwen.

Afbeelding
Afbeelding

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 19:45

Prachtige omgevingen, foto's en paardjes komen er voorbij.
Ik rijd ook alleen buiten, vind bakwerk echt niet leuk en ook nooit leuk gevonden.
Vroeger hadden we zelf geen bak en ook geen 1 dichtbij..
Mijn vader handelde en fokte in en met paarden waardoor ik continu andere paarden onder m'n bips had, met allen ging ik gewoon naar buiten, zonder angst.
Inmiddels heel veel jaar ouder en uiteraard wel voorzichtiger geworden, maar geniet nog met volle teugen van de buitenritjes, variƫrend van uurtje in de eigen buurt tot lange weekenden Veluwe, loonse en Drunense duinen waar we zo tussen vier en zes uur per dag in het zadel zitten, ultiem genieten en gevoel van vrijheid.
Ik reis het hele land door met m'n paardje en de trailer op zoek naar de mooiste plekjes.
M'n verzorgster vind bakwerk geweldig dus doet dat met mijn paardje, goed opgelost dus.
Paar leuke foto's van m'n buitenritjes.
(Ik rijd alleen, met m'n vaste rijmaatje die de zus van mijn paard heeft, maar ook wel georganiseerde ritten door KNHS of NVVR, en ook mede organiseer ik zo nu en dan tinkerritten)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 12:02

De mijne rijd eigenlijk het liefste alleen, als er paarden langs komen vind ie die allemaal lief en zou hij graag met allemaal even willen neuzen, maar dan mogen ze van hem weer gaan.
Al passeren ze in galop of harde draf, deert hem niets en hij gaat er voor geen goud achteraan.
Best heel fijn vind ik dat wel.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 09:41

Joyce schreef:
Tinkermuts schreef:
(Ik rijd alleen, met m'n vaste rijmaatje die de zus van mijn paard heeft, maar ook wel georganiseerde ritten door KNHS of NVVR, en ook mede organiseer ik zo nu en dan tinkerritten)

Gave foto's!
Waar zijn de tinkerritten te vinden als je ze organiseert?

Ik zou 't wel leuk vinden om een rij maatje te vinden die net als ik geniet van rustige buitenritjes door de mooie natuur, met een braaf paard.
[ [url=m/ghH5vK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Op fb besloten groep tinkerrit Apeldoorn,even verzoek doen

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 12:11

Afgelopen zaterdag op de Ginkelse hei geweest om te paard naar de Airborne te kijken, wat was dat ongelooflijk gaaf zeg, heb van de para,s alleen filmpjes en weet niet hoe ik dat plaats, wel gewoon paar foto's bh rijden en in de drukteAfbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 14:09

Was ook echt heel indrukwekkend, en helemaal om het vanaf een paardenrug te zien.

We waren lekker aan het kletsen en ineens had ik door dat chasey een bokker is waarvan ik de topics vaak bekijk en erg leuk vind, was zo grappig

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie