Rijd jij ook zo graag buiten? Meld je!

Moderators: balance, Lous, RianneH, Neonlight, Nadia

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Kirania

Re: Rijd jij ook zo graag buiten? Meld je!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 15:03

Ooh, ik meld me ook! Hier is het wel een combinatie, maar het meeste is buiten te doen. Regelmatig 30 km, tussendoortjes iedere dag van 10 km behalve maandag, dat is rustdagje. Soms krijgen ze gangenwerk in de roundpen zodat ze lekker zonder gewicht van tuig kunnen sporten, iedere week dressuurtraining zodat ze hun spieren ook netjes opbouwen en niet gewoon kunnen lopen. Mijn shetter moet het op dit moment enkel doen met gangenwerk, langelijnen, vrijheidsdressuur en zowat iedere dag meegaan op wandeling zodat hij de omgeving leert kennen als handpaard :Y)

Kirania

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 07:11

Ik weet niet hoor, ik vindt BE (maar dan de groene gordel, Walloniƫ en Limburg) best mooi! :D Ik kan niet zo tegen dat extreem platte van NL, ik krijg daar echt stress van _O-

Hier nog steeds hoefbevangen, maar ze is bijna terug de oude! En dan kunnen we terug naar buiten voor onze trektochten training *\o/*
Afbeelding

Doet iemand het ook voor trektochten, endurance of dergelijke?

Kirania

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 07:24

Piekosjj, super he! Hier valt het trainingsschema te vergelijken met endurance - de ergste dagen zijn rond de 6-7u in het zadel, dat is echt gewoon moord :')

Kirania

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 14:45

Voor de regio waar ik woon (het is altijd vergelijken met wat je gewend bent, niemand kan daarin objectief zijn) is dat plat. De Sallandse heuvelrug is ook heuvelig voor onze standaarden (allez ja, heuvelig. Ik woon tegen de Waalse grens aan, dus wij zitten sowieso niet in het 'platte' gedeelte van BE). Maar de rest op zich niet. Dat is geen accusatie, verre van, maar het meeste van NL is toch echt plat. Het meeste van BE ook, als je naar Antwerpen en dergelijke kijkt :) Ik zeg alleen maar dat ik me er super oncomfortabel bij voel. Noem het wat je wilt, het is daarvoor geen belediging. :j In hoeverre je de ligging van een Land kan beledigen... Kan ik ook beginnen met 'Ja zeg, Amerika, dat is dikke miserie met al die bergen' :')

Kirania

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 23:36

Piekosjj schreef:
Ik ben ook NL uitgevlucht hoor, niks om je voor te verontschuldigen :D

Wahaha, oke, oef! *D Elke keer als we naar NL gaan denk ik; maar hoe kan een simpele boom nu gewoon de rest van het landschap voor mij verstoppen? What is this sorcery? :')

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie