Antonius schreef:Stalletjes liggen al opgestrooid te wachten op jullie toppersWij zijn de logé’s voor morgen![]()
Eerst oefencross in Tilburg, overnachten bij laurie en op zondag nog een crosstraining. Zin in

Moderators: Melissa0304, RianneH, Neonlight, Ymor, balance
savieralover schreef:Leuk hoor dat het al zo vol staat! Vraagje uit nieuwsgierigheid als dat mag hoe doe je dat met het stro als er voor een dag iemand in gestaan heeft? Haal je hem dan helemaal leeg voor er een ander in gaat dus het in principe schone stro gaat er uit of laat je het schone liggen voor de volgende? En hoe doe je dat met het tegenhouden van eventuele virussen overdragen waarvan je op dat moment nog niet van op de hoogte bent (stille drager etc)?
sureido schreef:Ah heb je foto’s van het hek en het parcours
Mer1980 schreef:Lekker bezig zo te horenik ben inderdaad ook benieuwd naar foto's van het parcours, maar met dit weer hou je niets overeind. Gedragen de paarden zich nog een beetje?
Wyb_ster schreef:Nog een uitbreiding, echt heel gaaf en heel veel respect voor je hoe je het allemaal maar bolwerkt!
tessyke schreef:ah ik had net je post doorgelezen en ik bleef eigenlijk maar met 1 vraag zitten.
Om paarden te beleren is zo'n open piste toch niet heel veilig maar ik zie nu in je laatste post dat je er een prachtig hek hebt rondgezet.
Leuk dat je dit wil doen en fijn dat je ouders je hierin willen en kunnen steunen!
Ik blijf je topic zeker volgen
DemDeempel schreef:Super leuk om te horen dat alles nog steeds goed gaat.
Het gaat de komende tijd behoorlijk warm worden natuurlijk, wordt dit je eerste hittegolf met de nieuwe stallen? Of weet je al een beetje of het binnen een beetje koel blijft.
Gebruikers op dit forum: 19marjo90, boyca, Ik_is_Ik, Isabel_k, JeRekers, Just_Natural, maliejane, Niello, plutolover, schumiegirl, Tarico, Vagabondo, Zelda_Link en 9 bezoekers