Wanneer weet je dat het genoeg is voor je paard?

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, Nadia, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

detos240

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 18:40

anjali schreef:
Ik laat mijn paarden pas inslapen als de veearts zegt dat het nodig is.Die is dan eerst al een hele tijd gekomen om te behandelen. Overigens,de veearts moet het inslapen toch uitvoeren, volgens mij doen de meesten dat ook pas als ze het zelf nodig vinden.

Ja maar er zijn veeartsen bij die maar blijven doorgaan.......
(praat helaas uit ervaring)

We hebben nu een veearts voor de paarden die hier komt. Gelukkig niet vaak. Meestal als hij komt is het helaas ook vrij ernstig. Mijn laatste pony kwam hij voor en hij zei we proberen alles met de zwaarste medicijnen en dan kom ik over een paar dagen terug. Ik dacht na een paar dagen dat het beter ging (je wilt dit zelf zo graag!) Maar helaas...... hij vond haar hard achteruit gaan. Ik heb haar laten eutenaseren.... |( |( |(

Een andere pony had vet in het bloed. Ook iets wat maar zelden over gaat. De veearts wilde het toch proberen. En wilde het een paar dagen aankijken. De derde dag kwam ik 's morgens beneden en ging direct kijken. Ik kewek haar aan en zag het zelf ook het wilde niet meer. Ik heb direct gebeld.
Zei alleen tegen de veearts: het wil niet meer |( |( |( .
De veearts zei niks ..... alleen ik kom eraan. Mijn arme meisje.........

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie