Masterstudie laten schieten voor paard (en andere hobby’s)?

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, Nadia, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 21:32

“En ik ben dus in twijfel of ik het onderwerp van mijn studie/stage dermate leuk vind dat ik bereid ben om mijn paard en andere hobby’s voor aan de kant te zetten.”

Daar gaat het dus om. Wanneer jij de studie en stage en nadien de job die daaruit voortvloeit echt interessant vindt, weegt 1 jaar toch niet door? Wat is 1 jaar nu, dat is zo om! Bovendien kan je mama het paard verder verzorgen en trainen. Het is niet zo dat je haar moet verkopen of aan vreemden moet overlaten. Maar of de studie de moeite loont en echt is wat je ook later wil, kan enkel jij invullen ...

Succes bij de keuze!

Don't take anything for granted

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 21:46

Goh, ik had vroeger ook een fulltime job, was 3h per dag onderweg en had de paarden aan huis staan. Het valt wel te combineren hoor.
De baan die voortvloeit uit je studie lijkt goed betaald. Dat is toch wel erg comfortabel indien je straks zelf een paard wil houden, niet ?

Je moet echt voor jezelf uitmaken of later die job, de uren en verantwoordelijkheden daaraan gekoppeld is iets wat jou gelukkig gaat maken.
Laatst bijgewerkt door Lukasje op 20-10-19 21:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 22:04

[quote="
Ja, ik denk dat de baan wel goed betaald wordt idd! Deed jij de paarden dan ‘s avonds, of hoe ging dat bij jou? Het lijkt mij gewoon erg lastig te combineren, maar dat kan aan mij liggen.[/quote]

Ik had “glijdende werktijd” dus ik stond vroeg op om tijdig te kunnen vertrekken. Nu sowieso was ik min. 11h30 van huis weg omdat ik ver van mijn werk woonde. De paarden deed ik idd ‘s avonds. Toegeven: het was pittig hoor ! Tijd om eventjes in de zetel te ploffen en wat TV te kijken had ik niet. Eens klaar met koken, het huishouden en de paarden was het meer dan bedtijd.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie