Masterstudie laten schieten voor paard (en andere hobby’s)?

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 21:42

miccamaaike schreef:
Wauw serieus? Een opleiding lijkt me toch wel iets belangrijker dan je paard een jaar iets minder zien. Mensen met een fulltime baan kunnen ook gewoon een paard hebben dus ik zou niet weten waarom t niet te combineren zou zijn. Je hebt ook nog een prachtige backup om voor je paard te zorgen. Ik zou dit zelf echt geen vraagstuk vinden.

Dit!
Bovendien is het ook fijn dat je het paard (en andere dingen) na je studie nog kan betalen, dat zie ik als paraveterinair niet zo snel gebeuren :=

Wat studeer je dan eigenlijk? Phd's zijn vaak juist heel flexibel qua aanwezigheid.

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan.
P. Langkous

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 21:51

Chocomelll schreef:
Tiggs schreef:

Dit!
Bovendien is het ook fijn dat je het paard (en andere dingen) na je studie nog kan betalen, dat zie ik als paraveterinair niet zo snel gebeuren :=

Wat studeer je dan eigenlijk? Phd's zijn vaak juist heel flexibel qua aanwezigheid.

Ik denk dat het qua financien wel zou lukken aangezien ik hem samen met mijn moeder betaal en dus niet in mijn eentje. Ik studeer Molecular & cellular life sciences. Het gaat dan om onderzoek doen in een laboratorium naar verschillende ziektes. Ik heb al eens stage gelopen tijdens mijn bachelor en daar maakten de Phd’s minstens 40 uur per week.

Ja wel 40 uur per week, maar je kunt dan (begrijp ik van vriendinnen die gepromoveerd zijn) ook prima in het weekend of 's avonds een keer wat doen in plaats van overdag.

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan.
P. Langkous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie