Masterstudie laten schieten voor paard (en andere hobby’s)?

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, Nadia, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 21:52

Ik ben na bijna 4 jaar werken ook weer gaan studeren vanaf september. Ik moet 2 jaar “fulltime” studeren, werk 1-2 dagen per week en heb ook een paard. Ja dat is wel pittig. Heb hem gelukkig op een fijne plek staan en hoef echt niet elke dag te komen/ rijden.

Een tijd terug heb ik een nare smak gemaakt. Het was toen niet meteen zeker of ik weer (fanatiek) kon en wou gaan paardrijden. Gelukkig is dat helemaal goed gekomen. Maar dat heeft mij wel het besef gegeven dat er meer is dan alleen paarden. Ook al houd je ontzettend veel van die beesten. Een leuke/ goede baan is eigenlijk wel nog belangrijker.

Of jij de studie en straks de baan leuk vindt kunnen wij natuurlijk niet beoordelen. Dat moet jij zelf beslissen. Wat voor opleiding doe je? Bij de meeste banen is parttime wel een optie dacht ik. Deze studie periode is wel te overzien denk ik, en je hebt je moeder die ook je paard kan doen.

Maar ik krijg het idee dat je nog niet zeker weet of je deze studierichting wel wilt, en dat dat eigenlijk meer het probleem is. Klopt dat?

Edit: zie net dat je onder mijn typen gepost hebt wat je precies doet.
Laatst bijgewerkt door san4nie op 20-10-19 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie