Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Moderators: Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304, RianneH

melissa_93

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 18:37

Ach ja dat is ook zo.. Idd heel fijn dat je dan nu wel weer lekker kunt gaan!

Kendall Platinum (Ferguson x Kennedy)B+27
Iquinara (Numero Uno x Quidam's Rubin) L2+11
Donnatelli (Don schufro x Alabaster)Eindstand Z2+7 januari 2018 verkocht naar zweden

Wie vecht kan verliezen, maar wie niet vecht heeft al verloren.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 21:22

Muronia super tof dat je ook weer op Flo hebt gezeten! Logisch toch dat het zo'n eerste keer wel effe weer spannend is!

Sanne gek dat ze zo ineens omslaat van heel fijn naar heel veel stres.. Enig idee waar de stress vandaan kwam?

Fijn dat je vandaag toch wel weer ontspannen hebt kunnen eindigen! Hopen dat dit zich zo voortzet..
Ben benieuwd naar de beelden :D

Ken ging afgelopen week erg fijn met rijden :) Morgenochtend weer op concours, zin in :)

Het is inderdaad rustig hier, moet ook eerlijk toegeven dat ik op moment weinig tijd heb ivm klussen. Maaarr ik hoop over 2 maand erin te kunnen :D

Donnatelli (Don schufro x Alabaster)Eindstand Z2+7 januari 2018 verkocht naar zweden

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 22:34

xSannee schreef:
Ik heb het vermoeden dat het met de wind/weer temaken heeft. In de binnenbak is het minder dan buiten.

Maar ze hoeft dan maar te mesten, d'r eigen mest op de hakken te voelen en we zijn weg :')
Op een normale dag is dat natuurlijk geen probleem _O-

Oeh spannend, klussen! Daar gaat ook veel tijd in zitten *D

Veel wind ben ik ook nooit zo'n fan van.. Hopen dat jullie gauw weer het relaxte terug hebben

Knappe Sterre Mirjam!

Laur wat ziet dat er leuk uit! Is dat gewoon een soort van oefenparcours met crosselementen erin?
Super dat hij het zo goed oppakt!

Miesje fijn dat je lekker alleen op pad kan met Maury!
Lekker grondwerken is ook prima toch, rijden komt wel weer! Gewoon op je eigen gevoel afgaan

Mirjam balen dat het losrijden zo rommelig was, niet fijn idd! en balen dat je punten zo tegenvielen!Soms weet je ook niet wat ze willen

Ken ging fijn afgelopen weekend, kon allemaal net wat scherper maar zeker wel heel tevreden. Het 1e rondje door de baan is altijd nog even lastig. Als er maar iemand om de baan meeloopt is het prima maar alleen vertrouwt ze het nog niet altijd.
de 1e proef hadden we 191,5 en de 2e proef 195,5 :) Als we voor de prijzen mee hadden gereden zouden we beide proeven gewonnen hebben met de 2e proef 17 punten los van de nr 2 :)

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 21:28

Even tijd voor een bijlees, zo druk op moment :+

Nouklime ik rij met Ken in de B. We doen van het winter de selecties (en hopelijk de regio) in de B en denk daarna over naar de L1
Ik zag er van de week ook best tegenop om weer in het donker te rijden :o Onze verlichting is gewoon echt niet top, het kan prima hoor maar niet geweldig. Heb dus van de week de 1e keer ook eerst maar even gelongeerd maar het ging eigenlijk gewoon prima. 1 keer een schrikmoment omdat er een hond met klein lampje door het pad ernaast kwam, dus dat is ook niet gek

Spannend jullie eerste keer L1, maar ach het wijken is ook maar 2 oefeningen he. Komt vast wel goed!

Wauw Sanne, wat een gave foto's!! Vind vooral de 1e echt heel mooi!

Miesje super dat de strokorrels goed bevallen! Ik heb er destijds ook naar gekeken ipv vlas maar vond het prijsverschil wel echt enorm.
Maury weer mooi kaal, fijn!

Ken blijft gelukkig ook wel mooi dun in de vacht. Net de hals een beetje meer maar is prima zo. Ze staat nu onder een 100 grams, kan ze van het winter als het nog kouder wordt een 300 op.
Kwie is wel geschoren vorige week, dat wordt ook echt een beer. Die ziet er nu weer super strak uit :D
Dis nu weer van wollige beer naar sportpaard look 8-)

Sanne zo te zien voelt Nova zich dus wel snel thuis op zn nieuwe plekkie, fijn!
Bevalt het goed tot nu toe?

Laura super dat Harvey zich zo goed liet rijden in het parcours

Sanne lekker kunnen rijden de 1e keer, top! Idd fijn als ze mooi lang op de wei kunnen. Kan ze daar mooi haar ei kwijt
Hoe is je oefenwedstrijd gegaan? :)
Filmpje ziet er fijn uit!

Mirjam een keer wat anders dan een paardenwedstrijd, leuk! En gefeliciteerd :D

Sanne wat een onwijs mooi begin zo met de oefenwedstrijd! Heel fijn dat hij zo braaf was en hele mooie punten! Ziet er netjes uit!

Succes morgen Mirjam!

Ken heeft vorige week een relaxte week gehad, was zelf iets te druk met klussen en afgelopen weekend vriendenweekend gehad. Maandag weer gereden en voor het eerst echt in het donker, donker. Even gelongeerd en toen erop en dat ging goed :)
Volgend weekend de 1e selectie, gelijk de meest kijkerige locatie, dus weer een mooi leermoment.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 19:23

Nouklime heerlijk gelest, top!
Oh super een rit van 2 uur, het was toen idd wel echt heel lekker weer!

Mooie foto's Sanne!

Jammer Mirjam!

Ik kijk vaak ook een beetje te serieus op het paard :')

Sanne vervelend dat ze zo in het donker toch weer enorm veel spanning opbouwt! Hopen dat het door vaker doen ook wat relaxter gaat!
Ik geloof graag dat het heel lastig is om daar de gouden middenweg in te vinden inderdaad! Dan is het op zo'n moment wel fijn dat je begeleiding ernaast hebt staan

Ik had afgelopen maandag mn handen ook goed vol aan Ken in het donker. Waaide best wel een beetje en daar bouwde ze ook best wat spanning door op. Stukjes heel fijn ontspannen en stukken dat ze echt haar kont eronder zet, dan maar gauw de kleine volte op draaien en veel overgangen en bochtjes linksom/rechtsom gedaan zodat ze toch een beetje met de gedachten bij mij blijft.

Vanavond mag ze weer mee naar mn instructrice :)

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 01:14

Miesje wat een moeilijke beslissing inderdaad, maar misschien voor jullie beide wel beter :(:) Je moet inderdaad wel plezier hebben in het rijden en er met vertrouwen op kunnen gaan zitten.
Spannend en leuk natuurlijk dat je een paard gezien hebt! Een die al wat meer kent of? En kun je Kane dan inruilen of ga je hem zelf te koop zetten? Ik denk dat je daar zeker een hele leuke plek voor gaat vinden!

Ken afgelopen donderdag gelest, fijn kunnen werken :)

En vandaag mee naar de 1e selectie, 1e rondje was weer even spannend maar onze voorganger zat nog in de baan na het afgroeten, dat gaf haar wel vertrouwen en we kregen fijn even de tijd om een paar rondjes te doen. De spanning zakt dan ook heel snel wel weer af, ze schrok nog even een keer flink toen ze zichzelf zag in de ramen :') Maar de proeven gingen mooi ontspannen.
Ze liep echt 2 hele fijne proeven en dat werd ook beloond met 207,5 en 209 en beide proeven gewonnen in een groep van ruim 30 combi's. Zo onwijs trots op haar <3 <3

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 19:11

Muronia dit was de 1e selectie voor eventuele plaatsing voor het regiokampioenschap.
Bij onze kring hebben we 3 selectiewedstrijden en een kringkampioenschap. De 2 beste selectiewedstrijden tellen mee en de kring telt dubbel mee. En aan de hand daarvan gaan de beste combinatie door naar het regiokampioenschap. (overijssel in mijn geval)

Muronia :(:) Hopen dat je gauw weer wat fitter bent!
Balen dat Veroon op moment een beetje aan het puberen is.. Het vertrouwen met Flo gaat ook vast snel weer komen, ook voor beide kanten natuurlijk wel flink wennen!

Sanne gaaf foto's, ben benieuwd!!
Super fijn dat ze onderweg ook braaf was!
Wat een geweldig mooie foto!

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 18:50

Sanne een mooi bericht dus van de osteo! Super!! Goed werk verricht samen dus :)

Muronia ja bij ons afgelopen jaren ook niet, alleen een kringkampioenschap.
Nu voor het eerst weer met selectiewedstrijden
Foto's zien er fijn uit! Gaan jullie binnenkort nog weer starten?

nouklime schreef:
Oei en foto's Muronia! Hoop dat je snel weer een beetje het plezier terug vind als je je rust hebt gevonden. Dit weer is natuurlijk ook niet erg fijn voor je gemoedstoestand haha! Tenminste ik ga hier niet erg lekker op. Tel af naar 21 december want daarna worden de dagen weer langer!

Ben gelukkig niet de enigste die zo denkt :+

Mirjam Kenzo ziet er fijn uit zo!

Laura Harvey weer lekker gecrosst, super dat hij alles heeft gedaan!

Kenzo springt lekker ruim Mirjam!

Ik ben zoo blij met mijn topper. Vandaag de 2e selectiewedstrijd gehad, ze vond het eerst best heel spannend maar ondanks de spanning (hield ze ook wat bij zich in de proef) toch fijn kunnen rijden, beloond met 201,5 punten en daarmee ook de 2e selectie gewonnen in een groep van 27 starts :D
De 2e proef HC gestart (de winstpunten gaan vrij hard nu :+ ) en daar 208,5 (als we niet HC hadden gereden deze ook gewonnen). Ik ben echt zo trots op d'r <3 <3

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 20:51

Sanne ze wil graag weer onder het zadel dus haha

Nouklime wat een super debuut! Heel knap!!
Leuk dat je voor de kampioenschappen mee gaat rijden!
Mogen jullie bij 2x 60% al regiokampioenschap rijden? Dan zouden ze bij ons in de regio mega groepen krijgen denk ik :')

Miesje heb je al wat reacties gehad op Kane?
Paardje klinkt goed wat je morgen gaat kijken! Hopen dat de klik er is, dat zou mooi zijn! Veel succes

Ken vandaag lekker vrij. Sinds lange tijd de ander weer opgepakt. Dat was even weer een beetje finetunen maar uiteindelijk fijn kunnen rijden. Me zusje rijd haar ook nog gewoon maar door de verbouw van het huis had ik de laatste tijd wel even genoeg aan 1 paard :')

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 22:10

Miesje groot gelijk dat je eerst gaat kijken of de inruil een optie is. Voor weinig kun je m altijd nog wegdoen inderdaad

Nouklime ah op die manier! Maar als ze kijken naar de beste 20, en iedereen start op een andere locatie dan krijg je toch nog niet echt een eerlijk vergelijk?
Opzich wel leuk om een poging te doen!

Heerlijk Muronia, lekker even wat anders!!

Miesje wat super dat het zo goed ging met de merrie! Ga je nog een keer weer proefrijden?

Ken vandaag weer even gereden, ze ging fijn :D
Zijn vooral bezig met kleine stukjes schakelen, ze wordt daar zo lekker fanatiek van :')

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 22:25

Wauw Sanne wat een ontzettend gave foto <3
Super dat ze weer lief was met rijden!

Hier was de bak inderdaad ook goed nat afgelopen donderdag/vrijdag, wat een water
Scheelt dat hij hier altijd wel weer heel snel droog is

Nouklime zou leuk als jullie je plaatsen!
Oh wat rot van je werk zeg.. Totaal onverwachts?
Gefeliciteerd met jullie 2e plaats, top!!

Hier geen jaar overzicht, wel heel erg leuk maar helaas op moment geen tijd voor
Misschien als ik straks nog wat vrij heb rond de feestdagen

Miesje wat fijn dat je de koop hebt rond gekregen! Heel veel plezier gewenst met je nieuwe topper, het is je gegund!!

Ken had afgelopen weekend speelweekend, zaterdag een buitenritje en zondag springen met zusje. Beide vind ze zo ontzettend leuk om te doen :)
Vandaag weer mee naar de clubes en ze was zwarte piet proof :+
Mevrouw vond het totaal niet eng, brutaal erop af en kijken of je een jutezak kunt eten :+
Daarintegen waren hindernispalen in de hoek van de bak wel heel vreemd, (hoor je natuurlijk ook tussendoor te gaan met balken er tussen :') )
Verder liep ze heerlijk :)

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 22:30

Nouklime balen, zeker omdat het zo onverwachts kwam! Maar inderdaad, even tijd van denken en dan met frisse moed weer opzoek naar een andere baan

Laura super dat hij dressuurmatig zo fijn ging!
Lekker gesprongen in het zonnetje?

Leuk miesje! Ziet er tevreden uit!
Heel veel plezier gewenst met je nieuwe topper!

Wij hebben vandaag lekker binnen gelest met dit prutweer.
Ze deed goed dr best :D

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 23:08

Laura wat rot dat hij zo vies kan bokken.. Knap dat je toch doorgezet hebt en t mooi van m gewonnen hebt!
Heeft ie in de buitenbak iets gehad waardoor hij zoveel spanning heeft?

Muronia wat fijn dat je iemand gevonden hebt die je kan helpen met de paarden! Altijd wel een ding om iemand te vinden waar je de klik ook mee hebt
Ene kant natuurlijk fijn dat er geen gekke dingen gevonden zijn maar wel vervelend dat je nu nog niet weet waar je aan toe bent

Mirjam waren de kijkers enthiousast?

Ohoh sanne Nova was dus even een grote boef :+
Wauw wat een gaaf cadeau! Super knap gemaakt!

Muronia wat fijn dat het goed klikt met de bijrijden er ze lekker wegstuurd met Flo!
Het is inderdaad niks aan zo vroeg donker.. Begin er nu weer een beetje aan te wennen om bij lamplicht te rijden maar oh wat is dan fijn dat je in het weekend gewoon bij daglicht kan

Miesje wat fijn dat je weer lekker hebt kunnen rijden, het is je gegund! :)

Heerlijk Muronia om zo lekker samen bezig te zijn!

Afgelopen week ook weer fijn kunnen rijden met Ken, ze gaat stukken zo ontzettend fijn lopen :)
(en af en toe een beetje de boef uithangen :+ ) We zijn wat bezig met wijken en opzich gaat ze wel opzij voor het been maar ze schaart nog wel wat te weinig. Dus daar mee bezig maar daar is mevrouw het nog niet altijd mee eens :+
Verder vooral heel druk met klussen en werk dus dan blijft er weinig tijd over voor bokt :P
Ik hoop met een maand ongeveer over te kunnen, wel weer fijn om dat iets meer tijd over te hebben.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 22:17

Mirjam ja kan me voorstellen dat je dat voor een 3,5 jarige wel genoeg vind! Ze moeten het ook leuk blijven vinden toch

Laura nog genoeg uitdaging dus met Harvey :+

Sanne zo te zien vind Nova het springen erg leuk!

Wij hebben vandaag een heel kort rondje rijden gedaan. Zat er 5-10 minuten, het begon zo hard te waaien en echt stortregen, ze ging alleen maar links/rechts/links/recht met haar kont. Was gewoon zielig zo hard het ineens ging. We zijn dus maar gauw naar stal gegaan, beetje regen oke maar dit was niet grappig :+ Het eerste stukje liep ze ondanks de zeiknatte bak wel fijn :)

Morgen de 3e selectie, fijn binnen haha.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 22:57

Muronia heerlijk even wat balkjes, altijd leuk!

Selectie ging fijn :D Ze liep 2 fijne proeven, 2e proef paar hele kleine rommeltjes maar nog steeds heel fijn. Met 205 en 202 beide proeven :D Onwijs blij met hoe ze het deed <3
Stiekem wel een beetje trots dat we nu alle 3 selecties gewonnen hebben in een groep van ruim 30 starts :o
Hopen dat we op de kring begin januari ook een mooi resultaat kunnen neerzetten ons kunnen plaatsen voor de regiokampioenschappen.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 23:35

Mirjam heerlijk zeg dat de pony's het zo leuk oppakken! Super fijn dat je een meisje hebt gevonden die zo leuk wegrijd met de pony's!

Sanne super dat het rijden zo fijn ging, top!
Het was donderdag echt superfijn weer, leek wel voorjaar!

Wij hadden vanmorgen een vliegende start :') Me zusje was met haar paard op concours en dan is die van mij toch altijd een beetje van slag. Maargoed ook dat moet ze gewoon leren natuurlijk dus gewoon gaan rijden. Opstappen ging prima, maar we gingen in galop van start zonder rem :+ Had ik haar 2 passen in draf en gingen we weer. Na 5 minuten was de ontspanning terug en toen ook wel echt heel fijn kunnen rijden. Af en toe een beetje afgeleid omdat vriendinnetje 3 op stal stond te hinniken :+

Ken snapt het opzij gaan voor het been ook al best heel netjes, alleen mag ze achter nog wat meer gaan scharen en ze wil dan soms nog het wat teveel onder mij uit lopen Zijn we nu mee bezig in de stap en soms ook wel in de draf op de volte oa om haar achterhand naar buiten uit te drukken, volte verkleinen en vergroten, zijwaarts langs de hoefslag etc maar dat vind ze nog wel lastig. Ze kan dan ook echt boos worden, iets met merrie denk ik :') Meestal geeft ze dat wel een keer op en dan doet ze het ook wel netjes. Soms denk ik ook wel frustraties omdat ze dan nog niet goed snapt wat ze moet. Komt vanzelf, we doen altijd maar een klein stukje en dan even weer wat anders tussendoor.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 21:57

Mirjam wat een heerlijke brave pony's!

Muronia ik zag het inderdaad, leuk! Op naar een mooi 2020 :D
Heerlijk dat Flo zo fijn ging! Inderdaad er wordt al best wat geknald, zo niks aan

Hier prima kerstdagen gehad, beetje familieverplichtingen, gezellig samen zijn met vrienden en gisteren een heerlijk rondje naar buiten geweest :)
Vandaag mocht ze weer mee naar mn instructrice, heel fijn kunnen werken :)

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 17:04

Muronia het jaar lekker afgesloten op Veroon, heerlijk!

Sanne leuk dat je weer een oefenwedstrijdje gaat doen! Daarna voor t echie?

Mirjam wat leuk dat kenzo het zo goed oppakt!
Jup ik ben KNHS jury Bixie t/m L2

Sanne dat klinkt als een leuke en afwisselende training! Hopen dat je zo de spanning wat minder kunt krijgen

Wij hebben gisteren het laatste ritje van 2019 gedaan, ze deed het fijn <3
Zo buiten geeft ze niks op het geknal maar op stal vind ze het wel heel spannend :(:) Ben blij als het voorbij is haha.

Allemaal een fijne jaarwisseling en heel gelukkig, gezond en sportief 2020 *\o/*

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 19:55

Ja tuurlijk, stuur maar door :)

Ja hier inderdaad ook vlak voor 12 nog wat hooi, lamp en radio aan en buitendeur dicht. En dan maar hopen dat het geknal gauw minder is :+
Ja bixie is zo ontzettend leuk, die kinderen zijn altijd zo blij <3

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 22:19

Inderdaad 1x een wp gehaald hebben, maakt niet uit met welke paard/pony.

wij hebben vandaag lekker gelest, fijn kunnen werken :D
Morgen even een kort rondje wat loswerken en dan zaterdag de kring :)

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 20:10

Brr ja 1 meter is veel te hoog :+ Ik vind 50/60cm wel genoeg :P

Sanne super dat de les goed ging. Nova begint het steeds beter te snappen dus!

Laura super van jullie eerste Bb rondje! Vervelend dat hij zo reageert op andere paarden

Muronia het was gisteren echt verschrikkelijk weer..

Ik heb heel fijn kunnen rijden vandaag :) Helaas een wat tegenvallende score, 192,5 met een 5e prijs. Nog heel netjes natuurlijk maar vergeleken met de vorige selectie vond ik m vandaag fijner en vond ik het behoorlijk zuinig gepunt.
Echter was ik niet de engiste, het was een hele vreemde uitslag. Mensen die bovenaan stonden in de selectiestand werden nu naar beneden gepunt en mensen die middenmoot of daaronder stonden werden nu 1, 2, en 3 geplaatst. En doordat deze wedstrijd dubbel telt daardoor een hele vreemde einduitslag. Dat zelfs de 3e en 4e in de tussenstand niet eens geplaatst is voor de regio.
Maar doordat wij de in de tussenstand op 2 punten stonden door het winnen van de 3 selecties (beste 2 van de 3 wedstrijden telden) mogen wij ons KRINGKAMPIOEN noemen.
Zo ongelofelijk trots op mn knappe jonkie. Als ik zie hoe we een jaar terug gingen (of beter gezegd soms niet gingen) wil ze nu zo ontzettend fijn meewerken <3 <3
Betekend ook dat wij 31 januari mogen meerijden op het Overijssels kampioenschap *\o/*

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 22:21

Dankjewel!!
Muronia dat gaan we zeker doen, maar vooral genieten :D
Heerlijk dat jullie weer lekker aan de gang zijn! Ah die aanleuning komt wel, als ze wat meer kracht krijgen.
Ken is in de aanleuning wel aardig stabiel maar die zou nog wat makkelijker uit haar zelf mogen blijven lopen. Ze is daarin soms nog wat te zoekerig en zoekt dan graag steun bij mij. Maar ook dat is denk ik wel een stukje kracht
De beelden zien er wel fijn uit!

Mirjam zo te zien heeft Kenzo er wel zin in!

Sanne jullie zijn lekker bezig, top!

Hier gaat het ook fijn :D Vanavond hebben we weer gelest. Bezig geweest met het wijken.
Ze vind het nog heel lastig om achter ook goed te scharen. Had even een boze merrie maar uiteindelijk deed ze het netjes :) Van het weekend even weer een lekker rondje naar buiten :)
Verder trainen we rustig door naar de regio, en daarna krijgt ze even een weekje vakantie.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 21:56

mirjam wat zijn ze beide goed opgeknapt!

Laura idd stom dat mensen dan nog zo kort lang rijden terwijl je wel een rood lintje in hebt..
Vervelend dat hij daarna nog zo over de toeren was..
Ondanks zn blik is ie wel knap!

Sanne nee nog niet echt doelgericht aan het trainen voor de L. We pakken af en toe wat wijken een keer stukje galopverruiming mee. Na de regio eind januari krijgt ze sowieso een week vakantie en daarna rustig naar het L toe trainen. Eind februari hebben we een verenigingswedstrijd, misschien dan voor het eerst een rondje L1 proberen en anders beginnen we outdoor in de L1
Super dat de grondwerk lessen zn vruchten af werpt! Hopen dat jullie dat onder het zadel straks ook wat simpeler maakt

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 18:58

Muronia een lekker lesje gehad dus, top!

Spannend Mirjam, maar je gaat vast en zeker een heel leuk adres vinden voor Kenzo!

Muronia gaaf jullie eerste springenles, heel dapper!

mirjam jammer dat ze m net te klein vonden. Maar er komen er vast nog meer!
Leuk dat hij een wedstrijdje mag, worden ze mooi wat wijzer van!

Ken deed het fijn afgelopen week :D
Vandaag mocht ze springen met me zusje.
Wat was ze blij haha. Ik spring ook af en toe wel een beetje, maar dan vanuit draf omdat ik niet zo goed afstanden zie en ken nogal heet kan worden dan :+
Daarna zelf het paard van me zusje gereden, die deed het ook fijn :)
Die mag volgend weekend sinds lange tijd weer een keer mee in de L2, wedstrijd bij eigen vereniging.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 23:01

Miesje lekker aan de gang dus met je nieuwe topper!
Heb je nog wat van Kane weer gehoord?

Muronia hopen dat je na de operatie gauw weer aan de slag kunt!
Heb je nog weer wedstrijden gepland staan?
Mijn excuses, ik hoop over 1,5/2 weken weer meer tijd voor bokt te hebben :)
OOh wat schrikken dat ze vast kwam te zitten in het draad! Gelukkig goed afgelopen en erop blijven zitten!
Misschien heeft ze er wel van geleerd!
Fotos zien er fijn uit!

Nouklime wat fijn dat je weer een baan hebt gevonden! Wat voor werk ga je doen?
Ja heb heel veel zin in de regio! Ze doet het heel fijn op moment en voor de rest gaan we daar gewoon proberen te genieten en zien we wel hoe het gaat.
Nog gefeliciteerd met je verjaardag! *\o/*
En weer mooie scores gereden, top!
Beeld ziet er netjes uit!

Sanne ze pakt het goed op dus, ze ziet er zeker goed uit! Krachtpatsertje!

Hier gaat het ook zo zn gangetje. Ken doet het fijn op moment :) Zou mooi zijn als we dat volgende week op de regio ook fijn kunnen rondsturen.
We mogen als ena laatste de baan in om 21.00 uur volgende week vrijdag. Vooral genieten en we zien wel hoe het gaat :)

Verder nog druk met het huis, ik hoop volgende weekend of de week daarna over te verhuizen. Komende week de vensterbanken eraan en de kelderkast nog behangen. Gordijnen ophangen en dan is het zo goed als klaar :D

Morgen mag de ander een keer weer mee op concours.
Concours van eigen vereniging, even geleden dat ik die mee heb gehad :)