Mensen die paarden scheren zijn ineens eng ofzo.
Alleen ohz nog errug traag, wilde een slome tinker maar hoop dat ie wel íets voorwaartser word

Moderators: RianneH, Ymor, Neonlight, balance, Melissa0304
MirandaFuego schreef:Malik is ook mentaal moe, lichamelijk kan hij wat we doen makkelijk, maar als hij veel indrukken heeft opgedaan (bijvoorbeeld buiten nieuwe dingen gezien/meegemaakt) hangt zijn hoofd bijna op de grond en is hij heel moe.
CubaLibre schreef:En ik? Ik sta braaf in het midden met voor de zekerheid n zweep in mn handen om daar waar nodig Gentle te helpen want ja, dat stukje hulp heeft hij nu nog wel nodig. Ik hoef ook echt nog niet te denken om ergens aan de rand te gaan staan want dat gaat goed totdat Gentle bij mij langskomt en dan... dan staat ie stil en zet geen stap meer![]()
3
Remark schreef:Wat een leuke foto jodym! Je past prima op je paard. Lucht op he? En fijn dat het zweepje gewerkt heeft.
moniek21 schreef:Jody , ik heb dat laatst wel gedaan .. Lucy was toen naar de tandarts geweest en wilde haar wel laten bewegen .. dus hup dat ding aan dr halster geklikt , ging prima
Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, Marjo84, Mloui, patserke, Pauww en 6 bezoekers