Wat zal ik bieden voor het paard?

Moderators: balance, Lous, RianneH, Neonlight, Nadia

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

MartineFred

Wat zal ik bieden voor het paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-19 22:52

Hoi allemaal!

Een vraag waar ik jullie hulp bij nodig heb. Ik heb een leuk paard op het oog maar vind het zo lastig te beslissen wat te bieden gezien dit het eerste paard zal zijn wat ik zelf zou kopen en ik meer bekend ben in prijzen van sportpaarden, niet zo zeer in prijzen van recreatie paarden. Ik ben heel benieuwd naar jullie mening en hoop een wat beter beeld te krijgen bij de vraagprijs van de verkoper. (Die m.i. Vrij hoog ligt..)

Het gaat om een haflinger ruin van net 5 jaar met goede afstamming, ong 1.55 schofthoogte, rechte rug, geen stalgebreken, medisch goedgekeurd, op 3 jarige leeftijd goed ingereden. Met name recreatief, kan een leuk hindernisje springen. Ontzettend vriendelijk, verkeersmak, kan goed met andere paarden. Het is echt een opstappen en wegrijden paard. Ook ken ik het paard al van jongs af aan en weet ik hoe hij is ingereden en dergelijke.

De verkoper verkoopt samen met het paard ook het zadel(op maat gemaakt) hoofdstel, dekens, dekjes, halsters enz. Mee.

Ik ben heel benieuwd wat jullie voor prijs in gedachten zouden hebben bij deze informatie.

Alvast ontzettend bedankt voor de hulp!

MartineFred

Re: Wat zal ik bieden voor het paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-19 21:03

Beste allen,

Super bedankt voor jullie reacties. Ik kan hier zeker wat mee. Altijd fijn om te horen hoe anderen er naar kijken. Ik heb/had de vraagprijs er bewust niet bij gezet.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie