Edje heeft een nieuw baasje! *Updates vanaf pag 13*

Moderators: RianneH, Neonlight, Ymor, balance, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

ilikex

Re: moeilijken keuze toch slacht.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 21:29

Het is wel zielig, ik zou hem nog 1kans geven:begin met grondwerk! Ik denk dat er wat mis is met je paardje, geen een paard gedraagt zich zo uit zichzelf! Laat hem nakijken,miss zit er iets in zijn rug,

Ik sta ook achter je keuze, welke.keuze je ook maakt: er is geen een fout! Sterkte!

I give my heart to my horse and she keep it like her own heart <3
"There is nothing you can't do if your horse becomes a part of you"

ilikex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 21:33

Als jij er op zit, gebeurd er niks, waarom hou je hem niet? Zonde! Hij kan ver komen met jou denk ik, ik zou het eigenlijk wel zonde vinden, hij verdient een kans!

ilikex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 22:30

trysteffy schreef:
wat als je hem opnieuw een advertentie zet.
en zegt eerst vetrouwen in het paard winnen en dan pas rijden.
zoals grondwerk krijgt het paard meer
vetrouwen in een mens, als je iemand hebt gevonden die niet echt om het rijden gaat zal ie het super hebben denk ik en dat er daarna die gene heel langzaam op hem kan.

want als je al zegt dat ie er iemand van afgooit bij de vorige verkoopers was je daar bij? wat deden hun?
wat vind het paard niet fijn en wat wel hoe is die in de mond? is zijn rug in orde?
of wilt hij niet echt aan het werk?

en wat je ook zei in je andere topic, bij de laaste koper dat is aan het uitproberen is tot hoe ver die kan gaan maar dan op een helle andere manier wat mensen gewent zijn.
ik denk ook al probeer de paard je uit je bent er niet binnen maand met een band enzo. pas na jaar mensen moeten geduld hebben wat jij ook heb en dat hebben ze niet met ed erg jammer.

Ik kan het hier alleen maar mee eens zijn! Laten afmaken omdat hij iedereen eraf gooit? Dan zit hem iets dwars, je kan het toch niet zomaar opgeven, en wat ik hier verder lees, het kan een paard heus wel schelem als de dood er aan komt, denk ook aan het paard! Hij verdient een kan vind IK! succes!

ilikex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 23:13

trysteffy schreef:
wat als je hem opnieuw een advertentie zet.
en zegt eerst vetrouwen in het paard winnen en dan pas rijden.
zoals grondwerk krijgt het paard meer
vetrouwen in een mens, als je iemand hebt gevonden die niet echt om het rijden gaat zal ie het super hebben denk ik en dat er daarna die gene heel langzaam op hem kan.

want als je al zegt dat ie er iemand van afgooit bij de vorige verkoopers was je daar bij? wat deden hun?
wat vind het paard niet fijn en wat wel hoe is die in de mond? is zijn rug in orde?
of wilt hij niet echt aan het werk?

en wat je ook zei in je andere topic, bij de laaste koper dat is aan het uitproberen is tot hoe ver die kan gaan maar dan op een helle andere manier wat mensen gewent zijn.
ik denk ook al probeer de paard je uit je bent er niet binnen maand met een band enzo. pas na jaar mensen moeten geduld hebben wat jij ook heb en dat hebben ze niet met ed erg jammer.

Ik kan het hier alleen maar mee eens zijn! Laten afmaken omdat hij iedereen eraf gooit? Dan zit hem iets dwars, je kan het toch niet zomaar opgeven, en wat ik hier verder lees, het kan een paard heus wel schelem als de dood er aan komt, denk ook aan het paard! Hij verdient een kan vind IK! succes![/quote]

ik ben het hier ook helemaal mee eens!
een paard is slim, en voelt echt wel dat er iets gaat gebeuren hoor.[/quote]

Vind ik ook, hij mankeert iets, vind de juiste persoon voor hem! Dan kan hij ver komen zei jezelf! Ik ben tegen het slachten, & paard kan het echt wel voelen,ze zijn niet dom! Hij verdient een betere kans dan de slacht! Hij verdient jet gewoon! Ik zou net zo lang doorzoeken totdat je het perfecte baasje voor hem hebt! Zou ik eens een foto van je paardje mogen zien? $ succes!

ilikex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 23:47

Zou ik een foto mogen zien,van je paardje? $

ilikex

Re: Edje heeft een nieuw baasje! *Updates vanaf pag 13*

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 11:56

ben echt heel blij voor ed, hij lijkt het helemaal naar zijn zin te hebben,
hopelijk mogen jullie nog lang van elkaar genieten.

blijf dit topic zeker volgen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie