Website pensionstallen niet actueel

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

rumay

Website pensionstallen niet actueel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-16 13:59

Weet niet of het hier goed staat maar kon niks vinden waar ik het wel bij kan zetten.

Sinds de site van stalzoeken kijk ik wel eens op de site van pensionstallen, gewoon omdat ik dan wil weten wat voor stal is het, wat kost het enz.
Nou valt het me op dat veel sites totaal niet actueel zijn, nieuws uit 2011, tarieven die niet meer kloppen, verouderde informatie, agenda's niet actueel, enz.

Ligt dit aan mij dat ik mij hier aan stoor of is dit normaal en waarom zou dit niet meer bijgehouden worden?
-geen tijd
-geen interesse voor
-kijken nooit meer op hun site

rumay

Re: Website pensionstallen niet actueel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-16 07:35

Anne_vD snap dat Facebook de website een heel eind vervangt maar op veel Facebook staat niet alle info die je wil hebben. en zoveel kost een domeinnaam toch niet?

rumay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-17 11:03

Chantie1982 er zijn meerdere sites niet actueel.
ik snap dit aan de ene kant wel vanwege Facebook maar aan de andere kant er zijn zat sites zelf aan te passen en niet zo heel duur meer.

Ik bedoel dan de site van een bepaalde stal.
Ik kijk gewoon wel eens op stalzoeken.nl en als je dan ziet dat sites niet actueel zijn sla je stalzoeken.nl dus over.

Soms ook hier op bokt een adv. van een stal is de site niet actueel nou dan neem ik zo'n stal al niet meer serieus, blijkbaar vind je dat dan niet belangrijk terwijl in deze tijd een goeie site echt waardevol kan zijn.
Laatst bijgewerkt door rumay op 22-02-17 11:10, in het totaal 1 keer bewerkt

rumay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-17 11:11

Nou het kan voor mij toch wel bepalen of ik ga kijken of niet als de site al niet actueel is dan denk hoe moet de stal er dan wel niet uit zien, misschien niet correct maar haal dan je site eraf of doe iets anders.

rumay

Re: Website pensionstallen niet actueel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-17 11:20

Klopt maar als je dus niet eens een site actueel kan houden zegt dat voor mij ook iets over de mensen die dus een stal runnen en blijkbaar andere zaken ook niet actueel kunnen houden

rumay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-17 12:01

Zo zie dat het voor iedereen anders is wat belangrijk is, en als een site recent is en bijgehouden wordt vind ik dat juist getuigen van iemand die klanten of toekomstige klanten een service wil bieden.

Stel een stal organiseert regelmatig van alles en ik kijk op de site bij de agenda en zie alleen maar items van vorig jaar en ouder maar niks wat er komen gaat dan ben ik er al klaar mee.

En ik ken trouwens stallen waarvan de site er gewoon netjes en actueel uitziet die vol staan dus dat hoeft voor die persoon niet te zijn om de stal vol te krijgen.

Het gaat er mij om zou ik bij een stal op de wachtlijst zou willen dus eerst info via de site evt. aangevuld met Facebook en dan selecteer ik al en dan live gaan kijken.
Dus ja basis info en die is al vaak niet volledig

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie