[VOLG] Het tij keren, kan dat?

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 16:53

Ik volg ook :) Je schrijft inderdaad erg leuk en ik ben erg benieuwd wat er in de afgelopen 2 jaar allemaal is gebeurd en nu nog gaande is.
Je titel en de opbouw geven inderdaad het vermoeden dat het allemaal niet al te positief is.
Maar na afloop van de filmpjes zie je daaronder nog meer filmpjes van jou met ''Callas'' in de titel en uit 2017. Dus daaruit kun je dan i.i.g. toch afleiden dat je haar nog hebt en ze gelukkig ook nog leeft.

Ik ben i.i.g. heel benieuwd naar hoe het verhaal verder gaat en ik hoop op een goede afloop!

En inderdaad altijd naar je gevoel luisteren, bij mij heeft het er nog nooit naast gezeten. En er niet naar luisteren heeft me toch wel een hoop ellende opgeleverd.

En net als JolisaJ schrok ik ook van de jonge leeftijd waarop Callas beleerd is. Hopelijk vallen de gevolgen daarvan mee en kun je heerlijk van je knapperd genieten!

** Probeer altijd iemands meest kwetsbare plek te ontdekken. Dan weet je waar je hem niet raken moet.

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 10:08

Ook ik lees natuurlijk nog steeds vol spanning mee.
Wat heb ik een ontzettend ontzag voor je doorzettingsvermogen zeg. Ik heb zelf ook het nodige doorstaan met mijn vorige paard en helaas binnen 8 maanden dat ik hem had in moeten laten slapen. En het paard dat ik daarna kocht was ook een heftige start (bijna doodgebloedt). Maar is inmiddels (heb hem nu 1,5 jaar) toch echt mijn beste maatje <3
Ik vind het echt bewonderenswaardig dat je zo doorzet en zelf ook niet te bang bent geworden om Callas te rijden. Ikzelf had dat namelijk allang niet meer gedurfd..
Zeker niet na dat afschuwelijke ongeluk.. Ik zou sowieso op de grond zijn begonnen en daar alles eerst helemaal bevestigd willen hebben. Maar dat neemt niet weg dat ik de gehele weg/strijd so far heel erg knap van jullie beiden vind.
Ook over Bruno's aanpak heb ik zo mijn gedachten, maar ook daar heb je nu niks meer aan en ik ben ervan overtuigd dat iedereen doet wat op dat moment in zijn/haar bereik ligt. Wat op dat moment het best haalbare is. En achteraf is het dan altijd makkelijk om te zeggen wat je anders gedaan zou moeten hebben (en zeker voor een ander!), maar als je toendertijd had geweten wat je nu weet, dan had je wel andere keuzes gemaakt. Of niet.
En inderdaad ook echt chapeau voor je vriend zeg. Wat een gouden vent! Hoe hij jullie steunt, blijft steunen, meedenkt, je wekelijks op kwam zoeken in Zuid-Frankrijk.. Echt geweldig _/-\o_

Ik ben ontzettend benieuwd hoe het bij thuiskomst is gegaan en hoe het nu in het heden is!
Ik gun jullie in ieder geval het allerbeste *\o/*

Edit; ik lees nu pas je nieuwste update.
Laatst bijgewerkt door Figo88 op 03-09-17 10:18, in het totaal 1 keer bewerkt

** Probeer altijd iemands meest kwetsbare plek te ontdekken. Dan weet je waar je hem niet raken moet.

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 18:11

Ik betrap mezelf erop dat ik een beetje "verslaafd" begin te raken aan je topic, haha :o :')

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 20:47

Wat een ontzettend leuk filmpje zeg! Ben zo blij om te zien en lezen dat het beter gaat! Hopelijk zet deze stijgende lijn door :)

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 18:03

Jeetje zeg.. Ik zit hier nu ook echt te huilen.. Bah wat herkenbaar wat je schrijft.. ;( Hoewel mijn 2 paardjes niet oud waren, maar echt veel te jong (6 en 7), maar dat maakt natuurlijk niks uit voor de pijn en het verdriet.
Je schrijfstijl is en blijft zo pakkend en meeslepend.. Wat een dappere beslissing van je en hoewel het ontzettend pijnlijk is voor jou en Erwin, de eend en Bubbles hebben nu gelukkig geen pijn meer :(:)

En verder, jeetje wat heb jij ups en downs zeg.. Is dat iets wat je al langer in je leven hebt of sinds je Callas hebt?
Ik hoop echt dat de rest van 2017 rustiger verloopt en je je nu zonder zorgen te maken weer op je knapperds kunt richten.

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 22:27

Nissima schreef:
Ik probeerde me groot te houden en dat lukte goed tot ik de reactie van Figo88 las ;(

Bubbles zag er uit als een vreselijk zachtaardig paardje, op dat filmpje waar je met haar en Shadow naar de stal loopt. Het is beter zo, oude lieve pony. Maar dat je er zo'n verdriet van hebt begrijp ik heel goed.

Sorry Nissima.. :(:)

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 22:46

Nissima schreef:
Als anderen huilen, doe ik altijd mee.. Kan jij niks aan doen :D

Haha, heel herkenbaar helaas :') :(:)

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 08:34

Ah gadver, jeetje zeg, alsof het overlijden van een dier nog niet erg genoeg is.. ;( Y;(
Arme Monique, je krijgt het wel flink te verduren :(:)

Goed plan om even weg te gaan, uit te huilen en weer door te gaan. Hopelijk heeft dat ook goed uitgepakt en komt er nu eindelijk ook weer wat rust in jullie leven.

En lief dat je nog even op mij reageert. Ja, dat was heel hard.. De eerste overleed aan koliek op de operatietafel en de ander bleek een heel fistelkanaal in zijn rug te hebben, had zoveel pijn, verslechterde alleen maar en moest ik ook laten gaan.
Maar mijn huidige ventje is ook erg jong (5,5 jaar) en daar gaat alles gelukkig supergoed mee :)

Na regen komt zonneschijn zeggen ze he.. :(:) :)

Edit; sorry, ik had even per ongeluk een paar rare emoticons aangeklikt :')

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 08:05

Monique1963 schreef:
Maar om te sturen is het veldje prima natuurlijk. Ik wil haar graag neckreining leren. Het veldje is ook prima om tempowisselingen in draf en stap te doen want wat is dat nog moeilijk voor haar. Dat je ook heel langzaam kunt draven en juist sneller dan je eigen tempo, dude waar is dat nou weer goed voor, daar heeft ze nog veel moeite mee om het zo maar uit te drukken

Tussen alle drukte door moet ik hier toch echt even snel op reageren; wat heb ik weer om deze verwoording gelachen zeg, hahaha! _O-
En fijn om te lezen dat het nog steeds goed gaat, spannend dat we steeds dichter naar het heden toe komen :)

Figo88

Re: [VOLG] Het tij keren, kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 08:50

Heerlijk, weer een lange update! *\o/*
Wel vervelend dat Callas zo gespannen was, maar zolang dat bij een keertje blijft is dat vrij normaal. Heel knap dat je toch met haar het bos in bent gegaan +:)+

En ben nou eerlijk, zou jij echt zo koelbloedig kunnen blijven bij het zien van zulke angstaanjagende monsters die je overduidelijk aan het besluipen zijn? _O- :=

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 08:29

Ah nee he.. Ik hoopte zo dat het juist beter ging.. ;(
Maar ik blijf het gewoon echt ontzettend knap van je vinden dat je zo doorzet en zelf niet te bang wordt +:)+
Ik had je dat allemaal echt niet zo nagedaan..
Ik blijf duimen dat je inmiddels relaxte bosritten kunt maken!

En ik zat nog te denken, heb je Callas weleens magnesium gegeven? Dat brengt je zenuwstelsel tot rust en kan er dan ook voor zorgen dat in ieder geval de scherpe randjes eraf gaan.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie