[VOLG] Het tij keren, kan dat?

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 00:02

Pff ik blijf maar lezen. Ben inmiddels bij je geplaatste berichten van 1 sept. In het begin was het nog makkelijk een paar updates te lezen maar had hem niet gestipt dus toen uit het oog geraakt, dus heb nu 3 pagina's aan alleen TS haar (niet zo korte :+ ) berichten om bij te lezen. Probeer nu moedig om alles heen te gaan om niks te zien qua spoiler, want wilde toch ook wel even reageren. Ik vind dat je zo enorm lekker uitgebreid en beeldend schrijft. Daarnaast heel blij dat het een verhaal uit het verleden is. Als het iets was wat nu gaande was had ik al lang en breed nagedacht over wat zou ik doen, hoe zou ik dit aanpakken, waar zou het mis gaan. Dit kan ik nu eigenlijk niet doen omdat het al is gebeurd, wat het voor mij eigenlijk juist heel prettig lezen en spannend maakt. Ik sla wel overigens tot noch toe alle berichten van andere bokkers over omdat 20 pagina's bijlezen me toch wat te veel werd :+
Oh en ik heb bewondering voor je lef. Bokt is een plek van plezier en vrienden met 1 passie maar ook zeker een plek van kritiek en ik vind dat je daar fantastisch mee om gaat.
Zo en nu toch echt maar op bed, morgen maar weer verder lezen :Y)

What sort of weirdo doesn't laugh at it's own jokes?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie