[VOLG] Het tij keren, kan dat?

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Albertina71

Re: [VOLG] Het tij keren, kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 11:40

Heb alle pagina's gelezen, de spoilers overgeslagen :D en ben nu heel benieuwd naar het vervolg!

Albertina71

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 08:25

Zoals jij het beschrijft word je vanzelf beelddenker! En dan ga je van 8)7 :(:) naar :D _/-\o_ :D ;)
Onvermijdelijk :+

Albertina71

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 12:26

Oké, dus we hebben het over dominant GEDRAG en niet over een dominant paard. Prima toch? Maakt verder geen verschil. Ik heb mijn tinkerkruising nu een jaar en hij weet intussen heel goed wie de baas is (hij niet), maar hij zal het altijd af en toe blijven testen. En dan mag hij weer achteruit stappen, want dat werkt bij ons heel goed.

Albertina71

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 12:03

Ik blijf ook volgen, niet alleen omdat je zo leuk schrijft en zoveel bijzondere avonturen beleeft :+ , maar ook omdat ik zoveel herkenbaars zie. Mijn tinkerkruising is in doen en laten 100% Tinker, heb ik pas een jaar, spiegelt enorm, heeft de neiging dominant te doen en is bovendien enorm slim.
Er zijn momenten geweest dat we hem niet meer konden rijden. Dit is opgelost met hulp van onze klassieke instructrice, die ook onze paardentolk is en het gedrag van paard steeds weer weet te koppelen aan doen en laten van de ruiter. En als wij als ruiter ons aanpassen (ontspannen, ontspannen, ontspannen en heel stil zitten), dan volgt paardlief direct en is dan op twee pinkjes te rijden. Die spiegel hè :o :D

Albertina71

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 14:28

Juist fijn dat je ook laat weten hoe het met het dossier 'Kabir' gaat! Ik blijf stilletjes volgen :)

Albertina71

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 14:48

Zo, dat was een leuk ritje. Ik heb me wel vermaakt :))

Albertina71

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 14:29

Wat een heerlijke fantasie heb je toch, Moniek! _O-

Albertina71

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 19:09

De sensuur-piep is ook briljant, zo logisch eigenlijk :D _/-\o_

Albertina71

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 16:25

Oh nee :(
Heel veel sterkte, Monique Y;(

Albertina71

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 16:51

Toen ik nog veel lage rugpijn en andere gewrichtspijnen had, had ik veel baat bij MSM. Daarnee lukte het om mijn pijnstillers af te bouwen. Met Groenlipmosselcomples van Unipharma erbij ging het nog beter.
Met de MSM ben ik gestopt, omdat ik door schildklierhormoon te slikken nog maar zelden pijn heb ik mijn rug, nek, knieën en polsen. Dat zat er voor een groot deel achter! Maar de Groenlipmosselcomplex kan ik niet mee stoppen, dan krijg ik al snel hele zere vingers.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie