Ik vind dat je het fantastisch doet...mijn nieuwe rijpaard is toevallig net vandaag onderweg na mij toe en ik heb al veel inspiratie gevonden in je topic, ben zal 44 en bang geworden na een val waarbij ik me lendenwervel heb gebroken maar ik wil er gewoon weer op, hopelijk heb ik nu echt dat doodbrave dier gevonden
Ik lees nog steeds braaf mee en geniet van jou en Callas....zelf denk ik heel sterk dat jouw Callas PSSM heeft...heb zelf namelijk dit jaar mijn merrie daar aan verloren en ze had dezelfde klachten....misschien toch eens testen? Dat schrikkerige kan er ook van komen namelijk
Het gaat nu wel weer met ons...ze laat een heel gat na....als Calles het echt heeft kun je haar goed helpen met magnesium en natuurlijke vit E olie...ik ben natuurlijk bevooroordeelt maar ik zou als ik jou was niet wachten tot ooit met het laten testen
Wat jammer dat ze steeds weer zo schrikt ook van onbenulligheden....ik heb al een poosje niet meer mee gelezen en misschien daardoor er over heen gelezen maar ik zou als ik jou was er toch een PSSM test tegen aan gooien......het is exact hetzelfde gedrag dat onze ruin laat zien en hij heeft het.