[VOLG] Het tij keren, kan dat?

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nissima

Re: [VOLG] Het tij keren, kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 14:33

Ik lees ook mee sinds gisteravond, jee wat een gedoe al zeg := Spannend verhaal, leest weg als een goed boek!

Kathy [o]

Nissima

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 18:59

Monique1963 schreef:
Hi Nissima, leuk dat je meevolgt en jij bent ook geëmigreerd zie ik aan je woonplaats. Nog wat zuiderlijker dan ik ;-)

Klopt! Maar ik koop straks gewoon mijn oude vertrouwde maatje van de manege uit Nederland, dus voor mijn eerste paard hoef ik gelukkig niet alles door wat jij hier schrijft :=

Callas is erg knap! Vervelend dat ze beide bij die fokker zo hard in de mond waren. Ik ben heel benieuwd naar de rest maar gelukkig komen je updates wel snel achter elkaar :D

Kathy [o]

Nissima

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 16:44

Sodeju Monique, dat zijn meer nietjes dan ik ooit in mijn leven gebruikt heb :oo

Kathy [o]

Nissima

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 09:39

Monique1963 schreef:
Nou toen we thuis kwamen, heb ik haar voor een duizendje meer dan de aanschaf te koop gezet en verkocht.

Grappenmaker _O-

Monique, was het in overleg dat de leerlingen van Bruno op jouw paard stapten? Ik zou dat zelf niet zo gauw gepikt hebben denk ik als me dat alleen verkondigd werd. Op die eerste dag zag ik er zelfs eentje zonder cap en op slippers :D
Gelukkig lijkt het (op dit moment in je verhaal) dat jullie er wel veel aan gehad hebben! Dan is die maand van huis in ieder geval wel de moeite waard geweest :)

Kathy [o]

Nissima

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 10:52

Monique1963 schreef:
Nissima, die leerlingen op Callas, ja dat was van te voren afgesproken.

Aahh oké, dan is het wel anders inderdaad! Gelukkig maar. :)

Kathy [o]

Nissima

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 22:14

Ik probeerde me groot te houden en dat lukte goed tot ik de reactie van Figo88 las ;(

Bubbles zag er uit als een vreselijk zachtaardig paardje, op dat filmpje waar je met haar en Shadow naar de stal loopt. Het is beter zo, oude lieve pony. Maar dat je er zo'n verdriet van hebt begrijp ik heel goed.

Kathy [o]

Nissima

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 22:38

Als anderen huilen, doe ik altijd mee.. Kan jij niks aan doen :D

Kathy [o]

Nissima

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 09:29

Zoooo... ik moest wel lachen bij je eerst zin om hoe je dat had opgeschreven maar vervolgens dat de machine niet stopte en doorging tot je hoofdhuid heb ik met mijn hand voor mijn mond gelezen. Wat dat betreft ga ik wel met xxCYNNxx mee, eigenlijk is het niet zo grappig natuurlijk :=

Gelukkig is het goed afgelopen! Ben wel heel benieuwd naar een foto van je nieuwe kapsel.. :+

Kathy [o]

Nissima

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 19:51

Hoi Mo! Ik ben natuurlijk je topic even kwijt geweest maar begrijp ik nu dat je de afgelopen 3, inmiddels misschien bijna 4, weken niet gereden had?
Je hebt een onwijs slimme merrie en dat is niet altijd even handig :D maar ik heb er het volste vertrouwen in dat jullie er samen wel komen. :*

Kathy [o]

Nissima

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 20:50

Oohh oké, dat valt dan mee. Het is ook niet makkelijk omdat je alles maar in je eentje moet doen. Ik vind het soms al lastig als ik alleen op stal ben, maar ik zie nog regelmatig paardenmensen aan wie ik dingen kan vragen! Voor jou is dat helemaal niet. Ook geen instructeur in de buurt te vinden, natuurlijk.

(Offtopic staat er een verslag in het emigratietopic :)) )

Kathy [o]

Nissima

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 11:21

Heel herkenbaar Mo, het niet weten wat nou wel en niet goed is om te doen. Maar zelf laten kijken naar enge dingen werd mij juist aangeraden door een vriend c.q. instructeur. En dan net zo lang laten kijken tot het paard het genoeg vindt.
Maar net wat je schrijft, dat je paard je niet voorbij mag lopen, dus dat staat er dan weer lijnrecht tegenover :+

Als je het mij vraagt heb je het goed gedaan. Als je haar had stil gezet omdat ze je voorbij ging, had ze wellicht niet meer naar de bulldozer toe willen gaan. Het blijft wel een Merrie :))

Kathy [o]

Nissima

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 17:04

Aahh die besneeuwde shetties, zo schattig!
Fijn om te lezen dat er nu goed voor Kabir gezorgd wordt, maar jeetje je zou zo'n "eigenaar" toch wat..? Ik kan er met mijn hoofd niet bij hoe je zo met dieren om kunt gaan :n Hopelijk kan John de eigenaar het aan zijn verstand brengen om er afstand van te doen, dat gun ik dat paardje echt.

Lekker dat Callas vandaag zo braaf was! Lekker gereden, dus :D

Kathy [o]

Nissima

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 19:21

Wat schrijf je toch heerlijk beeldend. Ik heb het gevoel dat ik met je ben mee gereden, zo! Wel verveld hoor, dat schrikken steeds (ik ken het, natuurlijk). Moest wel lachen over je "rot campas" :))
Hier dezelfde vraag als Assebassie, is zo'n voertuig dat op je af komt dan niet spannend voor Callas?

Kathy [o]

Nissima

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 12:54

Wat schrijf jij heerlijk!! Ik heb echt de hele rit meegereden, zo leuk!

Kathy [o]

Nissima

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 11:28

Monique1963 schreef:
Dat is mijn oordeel en daar moet u het mee doen.

Zie hier de nieuwe rijdende ( ;) ) rechter _O-

Kathy [o]

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie