[VOLG] Het tij keren, kan dat?

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 10:19

Mij heb je! Ik kijk reikhalzend uit naar de volgende delen.

Meisje, wat mis ik je nog steeds. Iedere dag.
Dag lieve Irma!

Utixo

Re: [VOLG] Het tij keren, kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 06:43

Ik volg nog steeds met veel plezier. Wel lees ik tussen de regels door dat je veel te lief bent, ik vrees dat dat "echt boos" in werkelijkheid ook wel erg mee viel. Ik hoop dat je er later achter bent gekomen dat vriendjes worden met je paard echt niet ten koste gaat van haar eens een keer vreselijk goed op haar plek zetten? En dan echt goed... dat over je heen denderen is echt te gevaarlijk en ze moest maar eens begrijpen dat dat dus niet meer de bedoeling is.

Ik besef dat dit 2 jaar geleden is, maar het nodigt zo uit om er toch op te reageren.

Dag lieve Irma!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 17:56

Het enige wat ik nu denk is "teeeeeeeerrrriiiinnngggg". Auw. En jij had nog het besef je druk te maken om je paard? Respect!

Dag lieve Irma!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 18:24

Ik besef me dat het er daar hoogstwaarschijnlijk wat anders aan toe gaat dan in NL. Ben van de filmpjes ook niet heel erg onder de indruk, maar het belangrijkste is dat jij je er goed bij voelt. En Bruno doet wat er in zijn macht ligt. Maar een hengst samen met een merrie los? Dan was ik wel gaan steigeren. De merrie hoeft maar 1x voor zijn neus te gaan staan, en dan kun je grondwerken wat je wil, maar dan hebben ze echt wel even een gezellig onderonsje...

Edit: iets wat me ook opvalt, en wat ik toch niet kan na laten, begin met het afspuiten altijd bij de benen. Het hart ligt relatief dicht achter het borstbeen, door bij de benen te beginnen went het paard aan de koude, harde straal.

Dag lieve Irma!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 16:35

Ik heb ook echt zitten schateren om dat lijstje. Die knol haalt het bloed onder je nagels vandaan, je bent met 6 dingen tegelijkertijd bezig, en nog denk je "goh, laat ik eens even zitten om het in kaart te brengen" _O-

Dag lieve Irma!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 10:06

Ik zag het al misgaan toen je het woord "schuurmachine" gebruikte. Hoe kom je erbij om de hoeven bij te werken met een schuurmachine? Ooit erbij nagedacht waarom hoefsmeden het met de hand doen?

xxCYNNxx, ik begrijp je gedachtengang, maar lachen helpt het verwerkingsproces. Ik heb een ongeluk met een paard gehad waarbij ik omver gelopen ben, en 100 engeltjes op mijn schouder heb gehad. Ze heeft mijn halve oor afgesneden en heeft op een haar na mijn slaap gemist. Als ik op dat moment niet de vertegenwoordigend van geest had gehad om tijdens het vallen met mijn handen min hoofd te beschermen had ik dit niet meer naverteld.
En raad eens? In de ambulance zelf begon ik al met geintjes erover te maken, en in de trauma kamer, tussen alle scans door, heb ik net de artsen alle spreekwoorden waar een oor in voor kwam geprobeerd op te rakelen.

Dus ja, ik snap zeker dat er hierom gelachen wordt. Lachen is gezond als het goed uitkomt.

Dag lieve Irma!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie