[VOLG] Het tij keren, kan dat?

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 20:19

Waarschijnlijk heeft ze altijd braaf achter de andere aan gesjokt en nu (of toen) moet ze ineens alleen op pad.

Fenna

Spekkie

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 20:00

Je hebt serieus opgeschreven en geteld hoeveel er gemeld hebben in het topic _O- _O-

Anyway, ik volg nog steeds. Vond ondanks de ietwat vreemde werkwijze van Bruno je laatste filmpje met hem ohz in de speelwei er best leuk uit zien! Stuur, gas en rem lijkt daar prima geïnstalleerd. +:)+
Laatst bijgewerkt door Ladygiroc op 02-09-17 20:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenna

Spekkie

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 18:06

Ze is gewoon zwart maar verkleurd door de zon. Gebeurd met bijna alle zwarte paarden ;)

Fenna

Spekkie

Ladygiroc

Re: [VOLG] Het tij keren, kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 12:54

2017 *\%/*

Fenna

Spekkie

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 18:06

Utixo schreef:
Ik heb ook echt zitten schateren om dat lijstje. Die knol haalt het bloed onder je nagels vandaan, je bent met 6 dingen tegelijkertijd bezig, en nog denk je "goh, laat ik eens even zitten om het in kaart te brengen" _O-

Dit! Mijn humor _O- _O-

Hadden het ook wel kunnen verwachten he, zelfs de gemelde bokkers houdt ze bij :j

Fenna

Spekkie

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 11:05

Als je de voorgeschiedenis niet kent en alleen het laatste filmpje ziet lijkt het alsof jullie echt 1 team zijn! Goed werk dus!! +:)+

Fenna

Spekkie

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 18:08

Confession, denk dat de meeste trouwe volgers het juist jammer vinden dat we bijna bij nu zijn.

Schriktraining...
Wij gingen een aantal jaar geleden met een groep van stal onder het zadel naar de vereniging voor een schriktraining. Afijn, uurtje later waren alle paarden langs alle obstakels (bladblazer, ratelding, klapperpistool etc) geweest.
Op de terugweg lang teugeltje stappen op een afgelegen dijk, tot er onder aan de dijk een man met een bladblazer aan de gang ging. Nou, daar gingen we hoor >;) Mijn Fries was als eerst foetsie..
Paard heeft jaren voor de wagen gelopen, bruiloften, begrafenissen maar ook optochten. Ook een toeterende auto was rede tot schrikken voor haar. Ook echt karakter. O:)

Fenna

Spekkie

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 19:40

Besef je wel dat je een waanzinnig goede band met Callas hebt??

Menig paard is niet zo opgevoed/mensgericht als Callas zo op het filmpje te zien.
Mag mijn pony bij jou op opvoedkamp :')

1 woo.. nee 2 woorden, DIEP RESPECT _/-\o_

Fenna

Spekkie

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie