[VOLG] Het tij keren, kan dat?

Moderators: balance, Lous, RianneH, Neonlight, Nadia

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Xyris

Re: [VOLG] Het tij keren, kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 19:20

Hooi! Volg je al van het begin af aan, ik ben heel erg picky als het aan komt op verhalen, al helemaal als het over paarden gaat :o maar ik betrap me er op dat ik zelfs tijdens mijn werk af en toe kijk of er een nieuw berichtje is :o.

Ik sluit me aan bij wat de andere zeggen, je moet er een boek over uitbrengen, of een geïllustreerd boek. Of misschien een blog bij een paardenmagazine? Echt hoor, absoluut de moeite waard, niet alleen een mooi verhaal maar ook een wijze les!

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 09:56

*Nog steeds een trouwe volger* fijn om te zien dat het beter gaat!!

Je hebt het over financi├źn, waarom doe je niet een kickstarter voor klonen van jouw vriend? Dan ben je in no-time miljonair. (Wel jongere versies graag)

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 12:27

Ik loop te googlen op plaatjes bij schaarbitten, kijk is wat er halverwege de pagina staat? Schaarbit

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 13:44

Haha tis een indicatie dat je topic veel bezocht is en veel gedeeld is. Begrijp het gevoel wel hoor, maar eigenlijk is het een goed teken, je wilt uiteindelijk en les over brengen.

Monique1963 schreef:
Tsss, mijn zoekmachine had gezocht op schaarGEbit en daardoor had ik het niet gezien. Wat gek! Er staan drie foto's van haar en ook nog twee die ik gemaakt heb!

Dank je Xyris ik heb het geknipt en geplakt hieronder. Vind het maar eng dat google.

[ [url=m/iOLaYH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 21:24

Diepe buiging van mijn kant, ik sluit me aan bij de anderen en ik blijf je zeker volgen +:)+ _/-\o_

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie