[VOLG] Het tij keren, kan dat?

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Mara2000

Re: [VOLG] Het tij keren, kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 16:36

Ik meld me toch ook maar even, net met een dikke brok in mijn keel je laatste updates gelezen.
Ik herken het Tinker gedrag helemaal, alleen mijn ruin is gelukkig meer van het 'freeze' dan het 'flight'.
Goed dat je volhoudt!

Mara2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 10:03

Monique1963 schreef:
Jammer dat het gebeurd is, maar het is de reis die interessant is, niet de eindbestemming.

Precies!

Mara2000

Re: [VOLG] Het tij keren, kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 10:15

Dat was echt niet! leuk, maar sorry, je schreef het zo beeldend dat ik heb zitten gieren van de lach.
Maar pfff, heftig ritje.

Mara2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 11:32

Tinker eigen denk ik dan toch. De energie moet soms uit je tenen komen. Er wordt eerst gekeken 'oh ben jij het, makkie' dan gevraagd 'weet je het zeker? Nee denk niet dat je dat echt wil'.
Ondertussen begint de energie bij jou te borrelen want, verdorie, doe nu eens in 1 x iets wat ik vraag.
En daar is dan de HEYYYY, of HAAAALLLOOOO en in het uiterste geval 'ga je nu GVD.....!!!!!' en dan zie je dat smoel, je ziet hem denken 'oh moet ik .... tuurlijk doe ik dat voor je'.
Want dan is het spelletje gespeeld, hij weet dat. En heb je ineens een normaal paard die dat ene dingetje voortaan probleemloos doet.
Tinkers zijn slim. Heel slim. En soms vind ik dat vermoeiend. Maar meestal vind ik het te grappig. Nu dan. Na 3 jaar! :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie