Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Moderators: balance, Lous, RianneH, Neonlight, Nadia

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 19:14

Aah leuk een topic! Ik wil mij hier ook graag melden. Ben sinds kort eigenaar geworden van een 2,5 jarige haflinger. Ze staat nog niet zo lang bij ons op stal, wilde haar eigenlijk tot november in de opfok laten staan maar het verliep even anders waardoor ze nu al op stal staat. Gisteren is de tandarts geweest, 2 wolfskiesjes eruit gehaald dus straks kunnen we voorzichtig aan de gang. :)

Ze is de linker.
Afbeelding

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 15:20

Ik heb even wat pagina's terug gelezen zodat ik een beetje weet wie wie is, heb mij hier een paar dagen geleden gemeld maar heb het erg druk gehad en jullie praten veel!

Veel mensen die hun paard ook voor de kar gaan beleren, leuk! Ik heb daar zelf 0 ervaring mee maar leuk om jullie verhalen zo te lezen.

Toydoll, wat een mega knappe pony is Breezer! Gaaf dier!

Balou_k, wat een knappe haf! Hoe oud is hij?

Straww_, wat een lief koppie heeft die van jou! Wat zei de hoefsmid over zijn hoef?

Voor degene die bezig zijn met een hoofdstel in te doen, met hoe oud zijn jullie daarmee begonnen? Bij mij kwam vorige week de tandarts en die vroeg of we al bezig waren met een hoofdstel. Ze is 2,5 en ik was dat zelf nog niet echt van plan om daarmee te beginnen. Ik dacht pas begin van het jaar daarmee te beginnen. Ben wel benieuwd hoe jullie dit hebben aangepakt.

Wij hebben qua hoefsmid echt geluk, de fokker van mijn haf is zelf hoefsmid dus hoefjes geven en bekappen is allemaal geen probleem. Met de paplepel ingegoten :D

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 17:09

Oh dat is dus zo gek nog niet. Zal ik binnenkort maar eens naar kijken dan. Nu hebben wolfskiezen getrokken, dus deze week sowieso nog even rustig aan.

Nann__

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 08:29

Ik laat liever ook eerst de tandarts komen. Als het dan pijnlijk is door bijvoorbeeld wolfstandjes krijgen ze in ieder geval geen nare ervaring erdoor.

_Reneee, wat heerlijk dat hij zo makkelijk is! Ik geloof gelijk dat je zo kunt opstappen en weg rijden. :j

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie