Ik heb Lars 2 jaar geleden gekocht als 6 maanden oud hengstje. Ik wou eigenlijk zelf een veulen fokken maar dat is jammer genoeg een verdrietig verhaal geworden;
Ik had dat afgelopen seizoen ervoor mijn rijpony laten dekken/insemineren door Gio de rode fjordenhengst die ook op bokt te zien is (hele seizoen geprobeerd) maar helaas is dat niet gelukt en kwam de dierenarts met de conclusie dat ze heftig cushing had en dat werd zo snel zo erg dat ze vorig jaar ingeslapen moest worden.
Via de eigenaar van Gio ben ik in contact gekomen met de fokkers van het 1e veulen van Gio (hij dekte toen voor het eerst). Zij wilden eventueel hun veulen wel verkopen. Ik heb 1x gekeken en hem meteen mee genomen.. Nu staat hij dus alweer 2 jaar in onze 'achtertuin'

Lars is heel bijzonder van karakter. Hij is heel erg kalm en rustig. Super braaf en helemaal gek op mensen en aandacht. Hij is echt mijn oogappeltje.
Even zomaar de barebackpad erop gelegd en de singel vastgemaakt 2 weken terug.. Maakt hem niks uit joh.