Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 13:15

Meld ik me hier ook maar. Jonge Rousseau. Heb nu al besloten dat die naar een prof gaat. Zenuwpees vind ik het. Lijkt me er één die de staart aan de kont knijpt en blind gaat. Stomme dressuurknol...

Ben om een halster op te krijgen weken bezig geweest en maanden om hem overal te kunnen poetsen. Alles wat anders is dan normaal schiet hij helemaal van in de stress en blijft daar ook in hangen. Kwalitatief een heel goed paard maar een angsthaas.

Gelukkig heb ik hem nu wel zover dat hij steun bij me zoekt maar daar zit al veel tijd in.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 16:31

Hoofdstel... haha ben al blij als die kameel een halster op heeft.

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 23:27

Vastzetten met een knoop nog niet gedaan. Buiten de box blokkeert hij snel. Ben al blij dat ik nu zonder tussenstops en een kilo brok hem in de wei kan zetten. Al moet wel alles hetzelfde zijn als de dag daarvoor. Als de kruiwagen op een andere plek staat gaat hij alweer in de ankers. Schijtlijster...

Dacht hem een handje te helpen door hem samen met zijn maatje met een voetbal in de bak te gooien. Maatje blij tot de bal het begaf. Hij in de andere hoek rillend als een rietje.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie