[VOLG] Het tij keren, kan dat?

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

smileydees

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 16:12

ik wil de spoilers niet lezen hahaha, ben pas op blz 2, maar ga nu vanaf mijn werk naar huis. Daar ik bang ben dat ik je niet meer kan vinden reageer ik even. Wat een boeiend, maar treurig, verhaal eigenlijk tot nu toe. Ik ga vanavond verder lezen. Tjsa die Tinkers die weten wat, daar heb ik ook ervaring mee....

Tinker Kwiny
Sindy
Now I am a warrior!
- demi lovato-

smileydees

Re: [VOLG] Het tij keren, kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 21:23

Het is zooooo herkenbaar! Inmiddels hebben wij onze kwiny 5 jaar en kunnen we sinds een jaar zeggen dat ze op 1 lijn staat met mijn dochter. Maar kwin is dan ook meteen de spiegel wat het niet makkelijker maakt. Maar onze kwin is het allemaal meer dan waard. Mijn dochter moest zich eerst openstellen aan kwin voordat er samenwerking mogelijk was. Ik blijf meelezen....

Tinker Kwiny
Sindy
Now I am a warrior!
- demi lovato-

smileydees

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 10:31

Wat zijn jullie knap bezig. Ik begrijp zeker dat je de hulp aanpakt die voorhanden is.Voor ons hier is dat gewoon heel anders. Hulp die je wilt veel bereikbaarder. En net als jij, wisten wij veel toen we Kwin met haar 4,5 jaar kochten?! Helaas wordt je niet met alle kennis geboren en zou ik het nu ook zeker anders doen. Maar deze ervaring met onze Kwin zou ik zeker niet hebben willen missen. Waarschijnlijk net als jij met Callas. Je leert door schade en schande naar je dier te kijken, te luisteren en mee samen te werken. Ik vind het een heel bijzonder en waardevol iets. Ik blijf lekker meelezen.

Tinker Kwiny
Sindy
Now I am a warrior!
- demi lovato-

smileydees

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 20:32

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Tinker Kwiny
Sindy
Now I am a warrior!
- demi lovato-

smileydees

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 09:16

Volhouden hoor! Hahahaha ze zijn zo leuk die paarden! Kwiny vind die hardloopsters die het nodig vinden een warming up of cooling down te doen op het fietspad ook niet tof zeg maar. Een fietspad is gewoon voor fietsers, scooters of wandelaars. Maar niet van dat andere gekke spul. Zeker als ze met een groepje zijn moeten we vragen of ze even willen wachten. Kwiny heeft ook de neiging om om te draaien en richting stal te denderen. (is ons ook al gebeurd.....).

Tinker Kwiny
Sindy
Now I am a warrior!
- demi lovato-

smileydees

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 11:35

Wat leuk dat jullie elkaar ontmoet hebben! Ik moest bij je verhaal over het longeren nog lachen. Heb van de week hetzelfde "gesprek" gehad met Kwiny. Ze heeft een bloedhekel aan longeren. Nou had ze dat door een blessure al zo'n 4 maanden niet gedaan. En tsja.. dan neem je het ervan he..... Ik moet dan ook wel lachen. Ze krijgt dan echt een prethoofd als ze voor me staat, steigerend en wel. Als ze dan netjes haar rondje loopt krijg ik het "boze" oog. Ja die tinkers..... Ik houd van haar hoor!!

Tinker Kwiny
Sindy
Now I am a warrior!
- demi lovato-

smileydees

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 09:22

Slimme tink met humor

Tinker Kwiny
Sindy
Now I am a warrior!
- demi lovato-

smileydees

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 09:31

Wij hoeven onze Kwin echt niet vaker te longeren hoor, ze heeft er echt een bloedhekel aan. We doen het wel, maar zeker niet te vaak, maar wel om alles links- en rechtsom een beetje soepel te houden. Mijn dochter wisselt zoveel mogelijk af. Balkjes draven, springen, bosrit, dressuur. longeren, loswerken. Elkaar aanvoelen wat gaat het vandaag worden. Gister zat bv mijn dochter niet lekker in haar vel. In de bak begonnen maar voelde niet lekker dus hop het bos in om zo geen wederzijds gevecht aan te gaan.

Tinker Kwiny
Sindy
Now I am a warrior!
- demi lovato-

smileydees

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 16:58

je topic blijft nooit saai Monique! Moeilijk he, je gevoel wil zo graag maar het moet idd allemaal maar kunnen. Hou je gevoel met Callas aan, wees duidelijk, vertel haar ook de bedoeling en wat je plannen zijn. Ze begrijpen meer dan we denken vaak, onze tinkies.

Tinker Kwiny
Sindy
Now I am a warrior!
- demi lovato-

smileydees

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 22:40

_/-\o_ _/-\o_ ik ga t ook eens proberen bij onze Kwin!

Tinker Kwiny
Sindy
Now I am a warrior!
- demi lovato-

smileydees

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 11:28

:7 edit mijn verhaal was weg.
Kwiny is ook ooit doorgemeten ivm vage klachten. Kwam behoorlijk wat uit. Hierop behandeld en een genezen paard! Succes met puzzelen... hierna ook alleen maar geiten?

Tinker Kwiny
Sindy
Now I am a warrior!
- demi lovato-

smileydees

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 09:26

Iedereen een gelukkig en gezond nieuwjaar!

Tinker Kwiny
Sindy
Now I am a warrior!
- demi lovato-

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie