Jazzie welkom. Knap dier leuk bont

SVRL haha heerlijk zo'n voetsteun

KittyDylan (bekende naam hier op bokt voor mij) leuk kleurtje. Valt me wel op dat welshjes vaak brede blessen of hoge witte benen hebben al dan niet combinatie ervan. Typisch welshjes? (Bij ons op stal staat ene die volgens mij een welsh is en heeft een grote bles en hoge witte benen)
--------------------------------------------
Limo deze week sinds woensdag niet meer gezien. Laat thuiskomen van het werk (20u30) en dan nog moeten eten maakt dat ik echt te vermoeid ben om dan nog te gaan. Kan tevens dan toch niks doen want zo laat op de avond is de binnenbak steeds bezet.
Morgenmiddag kan ik gelukkig wel weer gaan.
Eerste werk zal de stal uitmesten zijn. Die zal nodig zijn. Gelukkig is mijn stalbaas wel oplettend en legt er stro bij in als het er te smerig uitziet en hij anders niet droog kan staan.
Wil zo graag gewoon dubbele longe doen. Maar ben bang dat hij zich dan wéér lostrekt en dan al bokkend door de hindernissen vliegt (als ik de bak half afzet met hindernissen).
Hem omtrekken zodra hij gaat rennen heb ik tevens al geprobeerd maar hij is niet om te krijgen.
Heb daarnaast ook al ontdekt dat de longeersingel plots niet meer lekker past. Is plots te groot

Vreemd want voorheen pastte die perfect en kon ik ook echt niet vaster aansingelen.